Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Впевнена хода справжнього лідера

Тих, хто довіряє UMC, вже півмільйона
6 лютого, 2001 - 00:00

Знаменну для себе і для всієї України подію відзначила компанія «Український мобільний зв’язок» (UMC): кількість залучених до її послуг абонентів досягла 500000. Це більше, ніж в інших українських операторів мобільного зв’язку разом узятих. Виконуючий обов’язки генерального директора UMC Олександр Скляров пояснює цей феномен так: «Півмільйона абонентів — незаперечне підтвердження того, що український споживач навчився серед численних пропозицій обирати найкраще. Я щиро вдячний всім абонентам UMC за вірний вибір, за довіру до нашої компанії».

Темпи росту числа абонентів UMC останнім часом є справді вражаючими — вони не спадають навіть в умовах високої конкуренції. Якщо у 1999 році налічувалося 186 тисяч українців, які віддали перевагу провідному оператору мобільного зв’язку в країні, то у 2000 році їх вже було 450 тисяч, а у лютому 2001 року — 500 тисяч. Можна згадати, як 14 лютого минулого року компанія відзначала свого 200-тисячного абонента, а отже менше ніж за рік абонентська база UMC зросла на 300 тисяч.

А починалося все 1 липня 1993 року, коли UMC відкрила першу в Україні мережу мобільного зв’язку. Того ж дня першим її абонентом став Президент України Леонід Кравчук. Він і сьогодні добре пам’ятає ті незабутні враження, коли вперше у житті тримав в руках мобільний телефон. «Якби не було UMC, яка прийшла першою, Україна не мала б такої розвиненої інфраструктури зв’язку, як зараз. Це був дуже важливий крок щодо зміни світогляду на розвиток зв’язку. Компанія довела, що в Україні можна забезпечувати зв’язок на найсучаснішому рівні. І ще UMC вказала шлях, яким пішли інші», — сказав Л. Кравчук у телефонній розмові під час великої прес-конференції «Перші півмільйона UMC».

Сьогодні кожний сотий українець серед тих 900 тисяч, що користуються мобільним зв’язком, є абонентом UMC. Цікаво й те, що 81,4% абонентів компанії — люди у віці 20—44 роки, 10,8% — студенти. Невпинно зростає кількість жінок серед абонентів UMC: у грудні 1999 року вони становили 15,8%, в грудні 2000 року — 20,2%. Що ж так приваблює користувачів мобільного зв’язку в компанії UMC?

Насамперед UMC обирають за високу якість зв’язку, найширшу в Україні зону покриття, стабільність та репутацію. Кредо, якого дотримується компанія, О. Скляров виклав так: «Ми не тільки обіцяємо — ми робимо». Півмільйона українців вже переконалися в тому, що це насправді так.

Однією з головних позитивних рис UMC О. Скляров вважає постійне прагнення до самовдосконалення та технічних новацій. Почавши із створення аналогової мережі стільникового зв’язку NMT- 450, компанія не зупинилася на досягнутому і у 1997 році перейшла до надання послуг зв’язку в стандарті GSM-900. За словами О. Склярова, це було зроблено вчасно, бо на той час ринок потребував абсолютно нової якості і абсолютно нового сервісу. «Стандарт GSM — це неперевершена якість і зовсім інший перелік додаткових послуг, це дійсно цифровий світ», — так оцінив цей перехід керівник UMC.

Компанія і надалі продовжувала миттєво реагувати на запити прогресуючого ринку мобільного зв’язку. Оскільки діапазон частот 900 МГц невдовзі виявився обмеженим (цьому сприяли бурхливий розвиток мережі GSM-900 та різкий ріст числа абонентів), UMC стала освоювати діапазон 1800 МГц: перші базові станції почали працювати в Києві. Більше того, щоб покращити якість зв’язку, UMC вперше в Україні відкриває двостандартну мережу GSM-900/1800. Це нововведення дозволяє, в разі перевантаження частоти 900 МГц автоматично перемикати двостандартні телефони на канал 1800 МГц. Як повідомив директор з маркетингу та продаж UMC Богдан Купич, у березні такі станції запрацюють в Одесі та Дніпропетровську.

Сьогодні ніхто в Україні не може запропонувати своїм абонентам стільки незаперечних переваг, як компанія UMC: найвища якість, найбільше покриття (GSM охоплює усі обласні центри, а загалом — 160 міст України), широкий вибір тарифних пакетів (усього 10) з посекундною тарифікацією, великий вибір додаткових послуг, цілодобове інформаційне забезпечення. Абоненти UMC можуть користуватися своїми телефонами у 64 країнах світу. Серед подарунків, які компанія продовжуватиме робити своїм клієнтам, Б. Купич відзначив безкоштовні вхідні дзвінки між 500 тисячами абонентів та 50-відсоткові знижки на вихідні дзвінки в мережі UMC. Не можна не згадати і про послугу передоплаченого зв’язку SIM-SIM, яка у короткий термін набула надзвичайної популярності. SIM-SIM дозволяє підключитися до мережі за лічені секунди, і при цьому непотрібними стають контракт та абонентська плата.

Ще одна популярна послуга — Prostir — базується на основі технології WAP — світового протоколу бездротового доступу до інформаційних та сервісних ресурсів мережі Інтернет з мобільного терміналу. У найближчих планах UMC — запровадження послуги пакетної передачі даних та доступу до Інтернету за допомогою технології GPRS, яка забезпечує високу швидкість передачі даних. У Києві ця послуга з’явиться вже у другому кварталі.

UMC є прикладом успішного ведення бізнесу в Україні. За попередніми даними, наведеними О. Скляровим, у 2000 році прибутки компанії склали понад $150 млн., а чистий прибуток — понад $18 млн. Усього за роки свого існування UMC інвестувала в економіку України $300 млн.

«До кінця 2001 року кількість абонентів UMC наблизиться до одного мільйона», — прогнозує Олександр Скляров. Жодних сумнівів у тому, що цей задум також здійсниться, тепер немає.

Петро ІЖИК, «День»
Газета: 
Рубрика: