Український Ан-158 презентують на міжнародному авіасалоні Le Bourget-2011
ДП «Антонов» презентує на міжнародному Паризькому авіасалоні Le Bourget-2011, що пройде 20 — 26 червня, новий регіональний реактивний пасажирський літак Ан-158, повідомив голова ДАК «Антонов», генконструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа. Він зазначив, що за своїми комплексними характеристиками новий Ан-158, згідно з оцінками фахівців, не поступається кращим західним зразкам такого типу. «Варто відзначити, що Ан-158 сертифікований за III категорією ICAO, що означає можливість його приземлення в умовах відсутності видимості», — підкреслив генконструктор. Ківа високо оцінив ринкові перспективи Ан-158, у тому числі в Європі. Серед умов успішного просування літака на європейський ринок голова ДАК «Антонов» виділив сертифікацію літака в ЄС. «Потрібен європейський сертифікат», — сказав він. ДП «Антонов», за дорученням уряду України, готує пропозиції щодо можливого оснащення літаків сімейства «Антонов» двигунами західного виробництва.
Розшукується інвестор
Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») шукає інвестора для того, щоб добудувати Дарницький вокзал. «На сьогоднішній день рівень готовності комплексу складає 15%. Виконано роботи з облаштування монолітного каркаса будівлі основного вокзалу, по будівництву центрального, сполучного, транзитного пішохідних тунелів та інші», — йдеться в прес-релізі компанії. Інвесторові планується передати комерційні площі, залишивши у власності держави лише ту їхню частину, яка необхідна для забезпечення технології роботи станції, сервісного обслуговування пасажирів. Як повідомлялося раніше із посиланням на віце-прем’єр-міністра інфраструктури Бориса Колеснікова, близько 80% території Дарницького вокзалу в Києві буде виставлено на публічні торги з продажу землі під будівництво гіпермаркетів та торгівельних комплексів.
На півдні Вінницької області розпочато реалізацію проекту сонячної електростанції
Компанія «Рентехно» закінчила технічне проектування і почала організацію постачання комплектуючих для будівництва сонячної фотоелектричної електростанції потужністю 1,786 МВт. Сонячну електростанцію розташують на півдні Вінницької області України й підключать до мережі для продажу виробленої електроенергії за «зеленим» тарифом. Першу чергу об’єкту планується побудувати і ввести в експлуатацію влітку 2011 року. Цього року «Рентехно» планує будівництво ще декількох сонячних електростанцій спільно з українськими та іноземними інвесторами.
У реконструкцію заводу та міську інфраструктуру за п’ять років компанія інвестує 1 мільярд дол.
Український бізнесмен Дмитро Фірташ має намір інвестувати в розвиток ПАТ «Сіверськодонецького об’єднання «Азот» і Сіверськодонця (Луганська обл.) близько 1 мільярда дол. За даними його прес-служби, цю суму він має намір інвестувати в найближчі п’ять років. Визначено три напрями інвестування: розвиток нафтохімічного виробництва на базі «Сіверськодонецького об’єднання «Азот», створення Центру хімічної науки на базі науково-дослідних і навчальних закладів Сіверськодонця, а також розвиток міської інфраструктури.
Агрохолдинг купив конкурента
Один із найбільших агрохолдингів України, Ukrlandfarming plc, підконтрольний бізнесменові Олегу Бахматюку, став власником 99,4618% акцій ПАО «Компанія «Райз» (Київ). Як повідомляється в системі розкриття інформації Держкомісії з цінних паперів та фондового ринку (ДКЦПФР), відповідні зміни до реєстру було внесено 27 травня в результаті операції купівлі-продажу цінних паперів. Загалом Ukrlandfarming придбав 1 мільярд 818 мільйонів 27,839 тисяч акцій.
Iмпортні автобуси перероблять
Компанія «Автотехнологія» (Рівне), що спеціалізується на переобладнанні суцільнометалевих фургонів Mercedes і Volkswagen у пасажирські автобуси, в співдружності з офіційним імпортером VW в Україні «Порше Україна» почала випуск автобусів SIRIUS (пасажиромісткістю 22 місця) і ALTAIR (до 19 місць). Як повідомив директор «Порше Україна» Едуард Дьяченко, основним мотивом виходу на цей ринок стала заборона в Україні з 1 січня 2012 року експлуатації автобусів, переобладнаних із вантажних і вантажопасажирських фургонів. «Зараз на ринку багато переобладнаних автомобілів 10-15-річної давності, в тому числі й тих, що привозяться з Німеччини й уже не відповідають сучасним вимогам. Багато компаній вже замислились про переобладнання транспортного парку, і я впевнений, що покупці на ці автобуси знайдуться», — сказав він.