«Турбоатом» відновив устаткування
ВАТ «Турбоатом» для гідротурбінного цеху (№ 83) закупило магнітний верстат для кільцевого свердління металу МАВ 825 виробництва компанії «Хоффманн» (Німеччина). Як повідомляється в прес-релізі компанії, верстат замінив пневматичну свердлувальну машинку ІП-1103А, яку було розроблено фахівцями «Турбоатому» понад 30 років тому. Згідно з прес-релізом, машина для кільцевого свердління використовуватиметься у важкодоступних місцях при свердлінні отворів та нарізуванні різьби в корпусах робочих коліс, для кріплення бронзових втулок, а також у нижніх кільцях під облицювання. Сьогодні МАВ 825 застосовується при обробці устаткування для ГЕС Шеньсигоу (Китай) і Каховської ГЕС (Україна). У компанії зазначають, що завдяки техніці кільцевого свердління час обробки знижується на 50-60%. Новий верстат також збільшує жорсткість конструкції, покращує якість обробки різьбових отворів, підвищує продуктивність і знижує трудомісткість. Наприклад, при обробці корпусу робочого колеса для ГЕС Шеньсигоу цикл виготовлення скорочується на три доби. Впровадження МАВ 825, наголошується в прес-релізі, також дозволить на 100% механізувати ручну працю й удосконалити технологічний процес механічної обробки та складання гідротурбінного устаткування, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
«Укрзалізниця» закупить нові пасажирські поїзди для швидкісного руху
Найближчим часом «Укрзалізниця» закупить щонайменше 10 нових пасажирських електропоїздів, що використовуватимуться на швидкісних ділянках залізниці. Про це днями повідомив міністр транспорту та зв’язку Костянтин Єфименко під час засідання колегії Мінтрансзв’язку. За словами міністра, на сьогоднішній день можливості залізниці на окремих ділянках дозволяють впровадити швидкісний рух — до 160 км/год. «Наприклад, на маршруті від Києва до Кіровограда вже сьогодні переважна більшість колії дозволяє рухатись зі швидкістю 140 — 160 кілометрів на годину», — цитує Єфименка прес-служба міністерства. За словами міністра, перспективи у швидкісного руху в Україні є, але реалізувати їх заважає проблема дефіциту рухомого складу, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
«ЗАЗ» збільшив частку експорту автомобілів майже до 52%
Один із найбільших українських автовиробників — ЗАТ «Запорізький автомобілебудівний завод» (ЗАЗ), який входить до корпорації «УКРАВТО» — в січні-липні 2010 року збільшив частку експорту в загальному обсязі виробничої продукції до 51,8%, а в січні-липні 2009 року вона складала 38,1%. Як повідомляється на веб-сайті автозаводу, за сім місяців поточного року на експорт поставлено 10,629 тисяч автомобілів (всього випущено 20,53 тисяч), тоді як за січень-липень 2009 року — 12,069 тисяч (вироблено 31,65 тисяч). У числі випущених заводом у січні-червні 2010 року транспортних засобів — 2,475 тисячі автомобілів ЗАЗ, 8,943 тисячі Chance (експортний варіант Lanos), 4,56 тисячі Lanos, 463 автомобілі ВАЗ, 890 автомобілів Sens, 821 од. Chevrolet і 2,13 тисячі автомобілів KIA, а також 248 автобусів I-VAN. Завод експортує автомобілі до Росії, Єгипту, Вірменії, Білорусі, Грузії, Азербайджану, Сирії, Індонезії та Албанії.
Виробництво української горілки в Росії зростає
Алкогольний холдинг Nemiroff в I півріччі 2010 року збільшив обсяг контрактного виробництва горілки в Росії на 40%, до 238 тисяч декалітрів, говориться в повідомленні компанії. Продукцію українського холдингу в РФ виробляє ЛГЗ «Ярославський» (входить до ВАТ «Росспиртпром»). На російському виробничому майданчику, який діє з червня 2008 року, Nemiroff випускає три види горілки. Решту продукції холдинг імпортує з України. Як зазначає компанія, за підсумками I півріччя її частка в обсязі російського імпорту алкогольної продукції у вартісному вираженні становила 26%. Холдинг Nemiroff щороку виробляє понад 8 мільйонів декалітрів алкогольних напоїв і реалізує їх у 55 країнах світу. Виробничі потужності компанії розташовано в місті Немирів Вінницької області. За підсумками 2009 року обсяг виробництва продукції під брендом Nemiroff становив 8,2 мільйона декалітрів напоїв, що на 6,5% перевищує показники 2008 року. У Росії компанія реалізувала 3 мільйони декалітрів, що на 7,2% більше, аніж роком раніше.
Харківський метрополітен почав модернізацію вагонів
Комунальне підприємство «Харківський метрополітен» почало відновлення й модернізацію застарілих вагонів серії Ем-508Т. Про це сказано в повідомленні метрополітену. «Фахівці метрополітену поставили перед собою мету збільшити місткість вагонів, поліпшити освітленість у салоні, створити умови для комфортного проїзду інвалідів на візочках і пасажирів із дитячими візочками», — сказано в повідомленні. Перший вагон серії Ем-508Т, заводський №7007, пройшов низку модернізацій і 11 серпня достроково був пред’явлений приймальній комісії. Робота з відбудови й модернізації вагона тривала місяць. У вагоні демонтовано перегородку кабіни машиніста, що збільшило корисну площу вагона на 5 кв. м. «На площадці, що утворилася, можуть зручно розміщуватися пасажири з дитячими візочками, негабаритним багажем, інваліди на візочках», — сказано в повідомленні. Усе обладнання керування вагоном, установлене раніше в перегородці кабіни, винесено в спеціальні відсіки. Крім того, у вагоні лампи накалювання замінено на люмінесцентні, що підвищило освітленість салону й вп’ятеро знизило споживання електроенергії. У стелі змонтовані нові декоративні вентиляційні ѓрати. Крім того, зроблено заміну акумуляторної батареї вагона й модернізацію схеми її підзарядки. Після оформлення повного комплекту технічної документації й проведення випробувань оновлений вагон вийде на лінію.