Iталійська Ломбардія зацікавилася українським fashion-ринком
30 червня в Києві була презентована колекція одягу та аксесуарів італійських торгівельних марок «Мода та дизайн із Ломбардії». Впродовж десяти днів українці зможуть ознайомитися з пропозиціями дев'яти авторитетних італійських модних компаній. Цей проект є результатом співпраці Українського тижня моди з Торговельно-промисловою палатою Мілана PROMOS і областю Ломбардія. Він направлений на розвиток економічних відносин між регіоном Ломбардія та Україною. Вони зародилися ще в грудні 2009 року, коли фрагменти колекцій п'яти українських дизайнерів — Ірини Каравай, Катерини Пшеченко, Олексія Залевського, Вікторії Гресь і Ганни Сосновської — були продемонстровані в Італії. Тепер — черга України приймати своїх південноєвропейських партнерів. «Наша ж мета незмінна. Ми продовжуємо просувати Україну в світовий модний контент, — говорить координатор із міжнародних зв'язків Ukrainian Fashion Week, організатор події Олексій Данилевський. — Не лише як виробника й постачальника креативу і таланту, національного відбиття світових тенденцій моди, але як споживача такого ж якісного європейського і світового продукту». «Український fashion-календар повинен постійно поповнюватися й розширюватися. Лише тоді Україна стане по-справжньому модною країною на європейській карті», — вважає засновник і глава оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська. За її словами, українській моді слід розвиватися в усіх напрямках, тому що своє місце на європейських подіумах, в європейських магазинах наша країна лише шукає, і неможливо точно спрогнозувати, де наші дизайнери вистрілять, повідомляє Анастасія САМОШИНА.
«УкрАвто» посварилася з польськими робітниками
Один із найбільших суб'єктів автомобільного ринку України — корпорація «УкрАвто» — за станом на кінець 2009 року виконала всі інвестиційні зобов'язання, взяті при придбанні польського автозаводу FSO (Fabrykа Samochodow Osobowych). Проте, з урахуванням значного скорочення обсягів виробництва через кризу, вважає за необхідне скорочення чисельності працівників і рівня заробітної плати. Про це повідомив заступник голови правління «УкрАвто» з автовиробництва Олег Папашев, коментуючи інформацію про звинувачення профспілок FSO в недотриманні власником інвестзобов'язань, а також про намір провести страйк. За його словами, в розбіжностях профспілки і правління заводу визначальним пунктом є трудовий колективний договір, що був погоджений ще в 1996 році колишнім керівництвом Daewoo і «дістався корпорації в спадок». «До речі, зобов'язання щодо нього стали однією з причин, за якими GM (General Motors) свого часу не захотів створювати в Польщі СП, а погодився на співробітництво у вигляді контрактного складання, — підкреслив Папашев. Головна мета правління — перегляд колдоговору, приведення його у відповідність із економічними реаліями, створення умов виробництва, привабливих для нових інвесторів. Цьому опираються профспілки і, на жаль, інколи вдаються до не зовсім «спортивних» методів». На «УкрАвто пояснюють, що пропозиція правління FCO передбачала призупинення додаткових виплат на два роки й зменшення вихідної допомоги (а не відмову від них).
Збанкрутував Вінницький цегельний завод XIX століття
Господарський суд Вінницької області 2 квітня 2010 року порушив справу про банкрутство цегельного заводу вінницького ВАТ «Керамік», заснованого ще 1859 року. Проектні потужності останнього становлять 50 мільйонів штук умовної цегли в рік. Згідно із системою розкриття інформації Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку, ВАТ «Керамік» засновано 1996 року на базі однойменного орендного заводоуправління. На підприємстві виготовляється керамічна цегла й майолікові вироби (вироби з випаленої глини з використанням розписаної глазурі). Чистий збиток заводу 2009 року збільшився в 10,4 разу, у порівнянні з 2008 роком — до 11,032 мільйона гривень, чистий дохід від реалізації скоротився на 78,01% — до 7,206 мільйона гривень.
На старті виробництво нового російсько-українського транспортного Ан-70
Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) готова розпочати випуск нового російсько-українського середнього транспортного літака Ан-70 в Росії, якщо Міноборони РФ ухвалить рішення про закупівлю цих машин, заявив президент ОАК Олексій Федоров.
«У принципі, військові виявили бажання купувати ці літаки. Якщо таке рішення буде ухвалено, ОАК готова включитися у виробництво цих літаків, у тому числі й надати свої складальні майданчики», — повідомив Федоров на міжнародному форумі «Технології в машинобудуванні-2010» у підмосковному Жуковському. За його словами, збирання літаків Ан-70, швидше за все, вестиметься в Ульяновську, тому що ульяновський «Авіастар» визначений як базовий майданчик із випуску літаків такого класу. Федоров зазначив, що зараз проект Ан-70 перебуває на стадії завершення дослідно-конструкторських робіт (ДКР). При цьому він зауважив, що для організації виробництва цих літаків у Росії будуть необхідні досить серйозні інвестиції. За погодженими сторонами оцінками, обсяг витрат України і РФ на програму Ан-70 становить близько 1,5 мільярда дол., потреба у фінансуванні для завершення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт — близько 100 мільйонів дол.