Будівництво нової злітно-посадкової смуги в Донецькому аеропорту завершується
У Міжнародному аеропорту «Донецьк» завершується будівництво нової злітно-посадкової смуги. Як повідомляється в прес-релізі Міністерства транспорту та зв’язку України, нині вже змонтовано близько 60 вогнів світлосигнального обладнання. Залишилося виконати роботи менше ніж на дев’яти тисячах квадратних метрів. Планується, що бетонування буде завершено цього року. 2009 року на будівництво перераховано та вже освоєно 40,35 мільйона гривень коштів з державного бюджету. Введення в експлуатацію нової злітно-посадкової смуги дозволить Міжнародному аеропорту «Донецьк» приймати будь-які літаки без обмежень їхньої максимальної маси, зазначається в повідомленні. Відповідно до угоди між Мінтрансзв’язку та Донецькою обласною радою, після завершення модернізації аеродрому його буде передано з балансу обласної ради на баланс міністерства, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Українські солодощі вирушать підкоряти Латвію
Наступного року найбільший виробник шоколадних виробів в Україні — компанія «АВК» — планує відкрити своє представництво у Латвійській республіці. «Нашим найближчим завданням у Латвії буде формування професійної команди для просування продукції «АВК» у країнах Балтії, — цитується у прес-релізі компанії директор з експорту Олексій Коноплицький. — У перспективі ми плануємо створити прозору й цікаву для наших партнерів цінову і територіальну політику, істотно поліпшити рівень трейд-маркетингової активності у ключових каналах збуту, оптимізувати логістичний ланцюжок. Це дозволить збільшити рівень представлення нашої продукції та посилити позиції компанії на цьому ринку». Досвід, отриманий на ринках країн Балтії, як зазначають у компанії, буде використаний для розвитку продажу і в інших країнах Європи, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
Лівія допоможе Україні в будівництві нового нафтопереробного заводу
Україна опрацьовує питання про створення спільного підприємства з Лівією для розробки техніко-економічного обгрунтування будівництва нафтопереробного заводу на українській території, повідомив директор департаменту з питань нафтової, газової та нафтопереробної промисловості Міністерства палива й енергетики України Олексій Нестеренко. «Ми сподіваємося, що найближчим часом, цього року, в Україні відбудеться спільне засідання української та лівійської частини робочої групи стосовно подальших кроків цього інвестиційного проекту», — сказав він журналістам у Тріполі у вівторок. За його словами, українська частина робочої групи вже провела маркетингове дослідження щодо вибору майданчика будівництва нового НПЗ — «це район Бродів (Львівська обл.) і район порту Південний (Одеська обл.)». Він також зауважив, що українська сторона вивчила різні маршрути поставки нафти на майбутній НПЗ: як безпосередньо лівійської, так і каспійської, за схемами заміщення з портів у акваторії Чорного моря. Директор департаменту додав, що ці варіанти опрацьовані як із точки зору вартості доставки, так і з точки зору якості сировини. За його словами, отримана оцінка — в межах 630 дол. за тонну на вході на підприємство — є прийнятною, і першу чергу НПЗ планується ввести в дію протягом п’яти років.
«Укрзалізниця» чекає реакції кредиторів...
До 30 листопада «Укрзалізниця» чекає реакції кредиторів на свою пропозицію про реструктуризацію синдикованого кредиту, за яким було прострочено виплату з основному боргу, повідомив в.о. міністра фінансів Ігор Уманський. «30-е число у нас дедлайн із реакції кредиторів на пропозицію «Укрзалізниці». Після 30-го ми будемо готові озвучити умови, про які «Укрзалізниця» домовилася з інвесторами», — сказав він журналістам у Києві в середу. «Укрзалізниця» веде переговори про реструктуризацію синдикованого кредиту, залученого нею 2007 року на суму 550 мільйонів дол. під Libor+2,5% на три роки з дворічним пільговим періодом. Корпорація 11 листопада прострочила виплату з основного боргу в розмірі 110 мільйонів дол., сплативши лише 8 мільйонів дол. відсотків. Організатором кредиту виступив Barclays Capital. Першу виплату основної суми боргу з цього кредиту в розмірі 110 мільйонів дол. «Укрзалізниця» здійснила в серпні цього року. Українська корпорація розраховує реструктурувати виплату 440 мільйонів дол. боргу, що залишилися, на термін 2,5—3 роки.
Китайські металурги зацікавлені у спільному виробництві титану з українськими колегами
Дві великі китайські металургійні компанії Kunming Iron&steel Group і Huaxia Special Metalls Group зацікавлені у взаємовигідній співпраці з українськими колегами, зокрема, у виробництві титанових сплавів, повідомляється у прес-релізі Української спілки промисловців і підприємців (УСПП) за підсумками зустрічі її керівника Анатолія Кінаха з директорами компаній. Як зазначили китайські представники, вони зацікавлені у придбанні технології електронно-променевих печей, розробленої українськими вченими. Крім того, вони готові взяти участь у створенні спільних україно-китайських підприємств із виробництва титанових сплавів і прокату на основі цих сплавів. Директор компанії Kunming Iron&steel Group Юлінг Лі (Youling Li) висловив надію, що розвиток виробництва титанових сплавів у Китаї просуватиметься значними темпами. «Виробництво титанових сплавів — це нова галузь для китайської промисловості, тому ми сподіваємося на підтримку України, на ваш досвід, знання й обладнання», — цитується у прес-релізі директор компанії.