Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Казка для дорослих

У Києві на Співочому полі відбулося мега-шоу зі звуку, світла, вогню, води та піротехніки
4 вересня, 2007 - 00:00

Своє 10-річчя компанія «Київстар» вiдзначила дуже помпезно: на Співочому полі поставили класичну оперу Карла Орфа «Карміна Бурана», використавши при цьому найсучасніші спецефекти з Великої Британії, Німеччини і Франції. Ідея задуму шоу — проста: добро і любов перемагають зло, внаслідок чого двоє закоханих поєднують свої долі. Звісно, що акцент у цьому шоу ставився на спецефекти, адже така кількість глядачів на «просту» оперу не прийшла б. За задумом, все, що відбувалося на сцені — боротьба між світлими і темними силами — супроводжувалося спецефектами, які працювали на драматургію: приміром, усе, що уособлювало зло, художньо оформлялося вогняними стовпами і відповідним світлом, а артисти одягали темні костюми; добро ж супроводжувалося водними і світловими спецефектами.

І все ж без музики та співу вся ця піротехніка, лазер, вогонь чи вода не дали б бажаного ефекту. Музикантів Національного симфонічного оркестру (диригент Володимир Сіренко) було 100 і їх одягнули у блискучі білі «скафандри». У блискучі темно-сині туніки одягли й 100 артистів Національної хорової капели «Думка» (художній керівник — Євген Савчук), на шиї яких були білі кільця, а на обличчя накладений блискучий «металевий» грим. Зло в цій шоу-драмі уособлював соліст Празької опери, баритон Микола Некрасов. Саме його «перемогла» солістка Національної опери України Сусанна Чахоян — вона була втіленням добра. І вже ніяких допоміжних спецефектів не потребував тенор, соліст «Думки» Михайло Тищенко (теж в ролі доброї сили) — після його сольних партій Співоче поле вибухало оплесками.

Також на «добрих» і «злих» поділилися й артисти задіяних у виставу балетів «Фрідом», «Квест», «Ва-банку», мим-театру «ЧорнеНЕБОбіле» та ходулісти. Вони були одягнуті в маски з довгими пташиними дзьобами, в маски, на яких не було облич, в чорно-білі маски — не скажеш, що це не викликало емоцій... Загалом програма була настільки насиченою, що увага не завжди встигала за всім, що відбувалося на сцені: так, за годину шоу на сцені змінилося вiсiм декорацій.

Виграшно виглядали польоти «ангелів» з одного кінця сцени в інший (на висоті 9 поверхового будинку). Дуже красивими були й французькі фонтани, які «працювали» то як водоспад, то як стіна води. А коли ця водна стіна використовувалася як екран, в повітрі раптом зависали величезні візерунки висотою понад 20 метрів... Також вражали й горілки «Дракон», які викидали 8 метрові стовпи вогню й дим, який стелиться. Їх на шоу працювало п’ять, і, за словами організаторів, вони застосовувалися на концертах зірок, таких як Джастiн Тімберлейк, Брітні Спірс і Jay Z. Домінантною ж частиною всіх декорацій була величезна куля в центрі сцени з зіркою по центру — на ній i виконувалися сольні партії зірок. Сама ж сцена, на освітлення якої пішло дві тисячі одиниць освітлювальної техніки, рухалася, раз-по-раз по ній проїжджали (по рейках) то пірати на кораблі, то закохана пара на місяці.

Кульмінацією цього шоу стало фінальне виконання «Гімну майбутнього» за участю усіх співаків. Одночасно з його виконанням почався фейєрверк, який переріс в божевільний салют. 600 снарядів і Національний симфонічний оркестр одночасно — як для слуху, це було трохи занадто. Тим більше, що глядачі замість того, щоб аплодувати артистам, позакривали вуха і дивилися в небо...

Оксана МИКОЛЮК, фото Руслана КАНЮКИ, «День»
Газета: 
Рубрика: