«Ти і я — щаслива сім’я, бо я — машина, і ти — машина...» Мабуть, такі слова може написати лише чоловік, який по-справжньому цінить автомобіль. А у Бердянську зібралися щирі шанувальники ризикованої їзди, ті, хто розуміється на автомобільній красі, кому потрібно для щастя так небагато — кермо, газ та гальма (і ще бензин). За словами заступника мера Бердянська Петра Гончарука, завдяки автошоу в їхньому місті нині днем iз вогнем не знайдеш вільних місць на турбазах і в готелях, а тому проведення Drive City саме на узбережжі Азовського моря його (як колишнього футболіста) дуже порадувало. Спонсором же шоу стала торгова марка «ALeXX».
Протягом двох днів 20 тисяч любителів залізних коней на злітно-посадочних місцях міського аеродрому, який наразі приймає лише чартерні рейси, любувалися понад 200 ми різноманітними автомобілями, гонками, а також побачили парад байкер-клубів України. Слід зазначити, що в Бердянську щоліта відбувається зліт байкерів. Самі спортсмени-автогонщики та байкери цікаві люди, які на 40-градусній спеці, одягнуті у чорний шкіряний одяг і при тому вони бадьоряться і куражаться...
Немов живими ставали автомобілі на тюнінг-параді «Кубок «Авто.ua Тюнінг» і відкритої виставки автотюнінгу «Клуб еліт-тюнінг і автоекзотика» — так до них уважно прискіпувалися члени журі. Цей парад автомобілів зайняв чи не половину всього шоу й у ньому взяли участь 60 машин. Судді оцінювали їх по внутрішньому і зовнішньому дизайну, окремо відбувався тюнінг вітчизняних авт, тюнінг-інжинирінг, тюнінг за оригінальне рішення тощо.
— Оцінка проводилася за схемою «добре — погано», «подобається — не подобається», — розповів голова суддівської колегії по автотюнінгу Вадим Чижиков. — Нам знадобилося багато часу на відшліфовування цієї системи оцінювання, а також для визначення номінацій та критеріїв оцінки. Це змагання виявило свої недорахування в регламенті, які ми будемо допрацьовувати, відшліфовувати. Загалом ми планували подивитися 100 автомобілів, але встигли лише 60.
Треба зазначити, що вночі в аква-парку учасники Сіті перетворювалися на дітей, а по дорозі на вершину водного атракціону то тут, то там чулися коментарі щодо призових місць: ті стільки-то дали за місце, ті — таку-то суму (всі обговорювали результати автопоказу). Що ж, коли немає чіткості у суддівстві — там повно домислів...
У змаганнях на кубок «Авто.ua Тюнінг» переможців визначали за вісьмома номінаціями, кожній з яких присуджувалося 1, 2 і 3 місця. Найкращим в номінації «Кубок кубків Авто.ua Тюнінг» судді визнали киянина Богдана Зварича. Тобто, його авто Mitsubishi Lancer EVO IX. За тюнінг зовнішнього і внутрішнього дизайну перші місця отримали відповідно Олег Захаров (BMW 520 M5) та Рафаель Надаєв (Subaru SVX). За найкращий тюнінг-інжинирінг нагородили Олексія Федотова (Nissan 200 SX), за найкращу аерографію приз отримала Наталя Астафурова (Alfa-Romeo 156), за найкращий тюнінг вітчизняного авто — Олена Середенко (ВАЗ 211340), кращим позашляховиком визнали УАЗ- КРАБ Євгена Новосельцева, і за оригінальне рішення відзначили Skoda Octavia Віктора Панова. Призовий фонд цього виду змагань склав $12 тисяч.
— Я вважаю, що журі «взяв» зовнішній тюнінг — вісь, бампери, колір — і їм сподобалася внутрішня сторона автомобіля, сказав переможець Богдан Зварич. — Спочатку машина була жовтого кольору, я їй додав цікавого відтінку. Всередині машини я додав досить серйозну акустичну систему, музику, багато деталей для роботи мотору, загальні прибори. А мотор із збільшеним об’ємом (вся система на моторі була перероблена): мотор був 2 літри із потужністю 280 кінських сил, а зараз — 2,4 літра з великою турбіною і потужністю понад 500 кінських сил. Максимальна швидкість близько 28 км/год, якщо ж змінити коробку передач, то, можливо, й 340 км/год...
Наступного дня на любителів автомобільних гонок (тих, хто не розійшлися після раптової пожежі, коли загорілася на аеродромі трава) чекало видовище «Драг Битва 2007» — спортивне дорожнє змагання, яке являло собою лінійну гонку з максимальним прискоренням на трасі довжиною 402,3 метра і шириною 10 метрiв. Головні умови цих змагань — старт із місця, фініш із ходу. Попарно у ньому змагалися 90 автомобілів із України, Росії, Польщі. Найшвидшим в «Драг Битві» виявився поляк Гржегорж Сташевський на своєму Chevrolet Corvet. До речі, він є досвідченим гонщиком — чемпіоном Польщі та Європи з цього виду спорту.
За словами заступника мера Петра Гончарука, Бердянську на руку, щоб такі шоу відбувалися щорічно. А ще відвести у комунальну власність будову аеропорту — тоді організація шоу була б кращою. До речі, це б не завадило: про пожежну безпеку попіклуватися та про дотримання зазначеного в програмі регламенту. Адже витримати на відкритому серпневому сонці навіть три години — не так то йлегко — навіть тим, для кого автомобіль є «частиною життя».