Минулого вік-енду стартував маркетинговий проект українського ТБ компанії СМЕ в Україні — новий телеканал «Кіно», який почав мовлення на частоті нинішнього «7 каналу». З моменту початку мовлення із супутника технічне покриття телеканала становить 18 % території України, а до кінця року, як повідомляє Інтерфакс- Україна, планується охопити 50 % території країни.
За словами генерального директора телеканала Світлани Коротенко, «цільова аудиторія — глядачі у віці 18—35 років. Це ті люди, які насолоджуються життям, здатні експериментувати і пробувати все нове; це телеканал для тих, хто диктує моду і задає тон життю». Як повідомила програмний директор Оксана Іванюк, йдеться про літній старт. Iз вересня ж у мережі мовлення з’являться зміни, які притаманні початку нового телевізійного сезону. На початку осені глядачеві представлять ті проекти, роботу над якими вже практично завершено. Поки що інформація про те, що за продукт з’явиться в ефірі, є таємницею. У розробці стратегії розвитку телеканала беруть участь менеджери компанії СМЕ і телеканала «1+1».