У неділю — День учителя, а отже, свято, що стосується практично кожної української сім’ї. У школах країни щодня навчають різним наукам понад 600 тисяч вчителів. Учора, напередодні свята, в Міністерстві освіти та науки вшановували передовиків — переможців Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2005». Їх нагороджували Почесними грамотами МОН та цiнними подарунками. Цього року конкурс проводився в країні вдесяте і нараховував п’ять номінацій — фізику, музику, історію, фізкультуру й українську мову та літературу.
Цьогоріч на конкурсантів чекали кілька новацій. Кожний із двадцяти семи кращих представників кожного регіону не тільки представляв себе «в письмовому вигляді» у формі папок, розробок, пропозицій, а й особисто розмовляв із журі. А тих, хто увійшов до двадцяти найкращих, чекали ще суворіші випробування — вчителі писали аж дві «контрольні». Перша — перевірка глибини знань із предмету. А друга — креативність мислення, вміння застосовувати власні знання в нестандартних умовах. Наприклад, вчителі фізики мали за досить короткий час назвати максимальну кількість способів застосування звичайної ложки на своїх уроках. Якщо говорити про командні успіхи регіонів, то на перше місце вийшла Івано- Франківська область, оскільки змогла увійти до двадцятки найкращих за всіма номінаціями. Сумська, Хмельницька області та Київ — за чотирма номінаціями.
Серед фізиків цього року переміг вчитель із Дніпропетровська — Володимир Давидович Карасик. На його уроках комп’ютерно-інформаційні технології стали звичним технічним засобом. Серед учителів музики стала кращою Алла Валеріївна Левченко (смт. Маньківка, Черкаської області), для якої уроки музики — це уроки радості від дотику до вічних цінностей людської культури. Людмила Олексіївна Фурсова стала першою серед вчителів української літератури та мови. Її конкурсна розробка — це розвиток компетенцій учнів на матеріалі вивчених творів, а якщо конкретніше — допомога дітям в орієнтуваннi в непередбачених життєвих ситуаціях при аналізах літературних текстiв. Олександр Анатолійович Худобець — учитель історії, який опанував основи комп’ютерного програмування і з успіхом застосовує ці знання у своїй «історичній практиці». Вчитель фізкультури Сергій Михайлович Чешейко піднявся на найвищу сходинку п’єдесталу у своїй номінації. На запитання «Дня» — що найважче і найважливіше для сучасного вчителя — переможці відповіли: «Підтримувати себе в хорошому настрої та заражати ним своїх учнів.»