Закарпаття у черговий раз стало місцем проведення Міжнародної виставки «Тур’Євроцентр Закарпаття». Організаторами виставки-ярмарку виступили Державна туристична адміністрація України, Закарпатська обласна державна адміністрація, Закарпатська обласна рада, Закарпатська торгово- промислова палата, Асоціація туристичних підприємств Закарпатської області та ін.
Проведення такого заходу саме у Закарпатті не є випадковим, адже область має надзвичайно сприятливі умови для туризму та оздоровлення людей, важливим фактором є і вигідне географічне розташування краю. Він побажав учасникам виставки плідної роботи, а гостям краю отримати задоволення від знайомства з чарівною природою Закарпаття та його гостинними жителями. А у вітальній адресі від прем’єр-міністра України Віктора Януковича, яку оголосив на відкритті голова Державної туристичної адміністрації України Валерій Цибух, зокрема, йдеться про те, що „успіх роботи вітчизняних туристичних підприємств, туристично-рекреаційного комплексу в цілому безпосередньо залежить від дієвості рекламно-популяризаційних заходів. Спеціалізовані салони на зразок виставки-ярмарку «Тур’Євроцентр Закарпаття-2004» суттєво допомагають як професіоналам від туризму, так і пересічним громадянам розібратися у розмаїтті пропозицій і послуг. З огляду на це, сьогоднішня виставка з її самобутністю дає можливість якнайповніше розкрити можливості всіх об’єктів туризму нашої країни. Це те нове у підходах до розв’язання проблем туристично-рекреаційної галузі, що схвалюється та підтримується урядом».
Знайомство розпочалося з презентації Берегівського району Закарпаття. Тут з-поміж інших представлених об’єктів увагу привертала продукція спільного українсько-угорсько- англійського підприємства з іноземними інвестиціями «Віжибу». Як зазначили представники фірми, одним із основних напрямків їх діяльності є, зокрема, виготовлення рекламної продукції. Нині «Віжи-3000» продукує понад 4000 найменувань, які виготовляються за 78 різноманітними технологіями. Слід підкреслити, що цією фірмою розроблено сувенірну продукцію з символікою, що притаманна тому чи іншому регіону, буквально для всіх районних центрів Закарпаття.
Крім цього, для найбільш пам’ятних, помітних, колоритних і унікальних міст Закарпаття (г.Говерла, початок р.Чорної Тиси, географічний центр Європи на Рахівщині, Соляні озера, лікувальні соляні шахти в сел.Солотвино, Долина Нарцисів, Красне Поле, що в Хустському районі, оз. Синевир на Міжгірщині, замок «Паланок» у Мукачевому, Ужгородський замок та інші) виготовлено поліграфічні та рекламні вироби більше як 20 найменувань.
З символікою та краєвидами Закарпаття уже побачили світ понад 400 найменувань і назв сувенірно-рекламних витворів, в тому числі відомі 8 серій листівок (дерев’яні, малі дерев’яні та кам’яні церкви, монастирі, замки та палаци, цікаве, санаторії). А зараз готуються до друку ще 17 серій, яких загалом буде аж 40. Разом з тим «Віжи-3000» ось уже понад 5 років продукує символіку і сувенірну продукцію «Віжи-3000» з творами України, яких є більше 500 найменувань. Сотні і тисячі туристів, ділового, культурницького й спортивного люду з різних регіонів нашої держави — Києва, Дніпропетровська, Одеси, Донецька, Вінниці, Львова — під час поїздок за кордон мали змогу придбати ці сувенірні витвори, які належать творчій фантазії «віжибувців».
У залах облмуздрамтеатру були розташовані стенди з рекламною продукцією туристично- рекреаційного комплексу усіх регіонів краю, починаючи від демонстрації туристичних стежок і закінчуючи знайомством із різноманітними послугами, які надаються в тому чи іншому туристичному або оздоровчому закладі. Представляли свої послуги і бренд навіть такі об’єкти, котрі незабаром лише будуть діяти, як от п’ятизірковий готель „Old Continent» в обласному центрі, який незабаром відкриє свої двері для відвідувачів.
Обласна алергологічна лікарня, котра знаходиться у Солотвині, відома не тільки в Україні, а й далеко за її межами. Її послугами користуються як наші співвітчизники, так і пацієнти із ближнього та далекого зарубіжжя. Але все ж представники цього лікувально-оздоровчого закладу демонстрували свій стенд на «Тур’Євроцентрі» і навіть показували фільм про різноманітні послуги, які надає лікарня, та знайомили з унікальною інфраструктурою закладу.
Були на виставці і рахівські гуцули, хустські музиканти, послуги та різноманітні тури для відпочинку рекламували провідні закарпатські та українські туроператори. Намагалися привернути увагу демонстрацією своїх красот і наданням послуг готелі, санаторії, гірськолижні бази та сільські садиби краю.
Спецзасоби та зброю демонструвала перед глядачами і Державна служба охорони УМВС в Закарпатській області. Для шанувальників фітнесу і бодібілдингу цікавою була виставка тренажерів від фірми Vasil, яку демонстрував один із ужгородських спеціалізованих магазинів. Одним словом, подивитися було на що.
Виставковий захід у попередні роки мав відчутний резонанс серед широких ділових кіл і громадськості, а також країн Євросоюзу, які відвідали виставку та взяли участь. Так, цього року приїхали туроператори та турагенти майже з усіх регіонів України, а також із країн-сусідів, нових членів Євросоюзу — Угорщини, Словаччини, Польщі, інших зарубіжних країн (Росія, Чехія, Румунія, США та ін.). Область відвідали і поважні гості з Києва, Львова, Івано-Франківська, Чернігова, представники консульських установ з-за кордону. Як відзначив у розмові голова Державної туристичної адміністрації України Валерій Цибух, «небагато таких заходів проводиться в Україні. Київ, Одеса, Крим, Харків і ось іще Закарпаття. Це все говорить про важливість цього заходу, найкращу оцінку якому дав прем’єр-міністр».
На виставці, окрім традиційного широкомасштабного представлення туристично-рекреаційного потенціалу області, вперше були представлені єдиним стендом власники садиб сільського зеленого туризму та народні умільці із усієї області.
Проведення заходу є надзвичайно важливим не тільки для туристично-рекреаційної галузі, а й для економіки області загалом. Як переконливо свідчать результати минулорічної виставки, наповнюваність туристичних і санаторно-курортних закладів суттєво зросла, на 29% збільшився потік туристів у регіон, значно скоротився період міжсезоння. Все це позитивно впливає на галузі, супутні до туризму: транспорт, ресторанний бізнес, інші.
Організатори подбали і про те, аби робоча атмосфера не завадила добре відпочити: увазі гостей та учасників було запропоновано цікаву культурно-розважальну програму із виступами колективів народної творчості, лотереями, розіграшами путівок на відпочинок у Закарпатті, дегустацією закарпатських вин та багатьма іншими приємними несподіванками.