Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Яскравий світ красивих людей»

27 серпня, 2004 - 00:00

ТЕТ позиціонує себе як перший в Україні розважальний, молодіжний, сімейний, динамічний, яскравий і стильний канал. Але глобальні зміни на ТЕТі сталися зовсім нещодавно. Розповісти, що є та що буде, ми попросили президента каналу ТЕТ Григорія ТИЧИНУ.

— Із моменту змін на каналі минуло чотири місяці, які висновки можна зробити вже зараз?

— ТЕТ — канал комерційний, тому основною шкалою успіху є рейтинг. Можу сказати, що загалом я задоволений зростанням показників. За півроку частка аудиторії, яка дивиться канал ТЕТ, зросла втричі. З огляду на невеликий термін, це — колосальна динаміка. Якщо зважати на ці цифри, ТЕТ є одним із лідерів зростання серед українських мережевих каналів. Мало хто зараз може похвалитися такими показниками.

— Чим ви поясните такий ривок уперед?

— Кажучи про чинники, які впливають на цифри, хочу виділити два. Перший — зростання мережевого покриття ТЕТ на рубежі 2003— 2004 рр. Загалом побудували загальнонаціональну мережу поширення сигналу каналу. ТЕТ доступний зараз у всіх без винятку обласних центрах і містах із населенням понад 200 тисяч чоловік. Другий не менш важливий чинник — це радикальна зміна концепції каналу. Із 24 квітня 2004 року ТЕТ було трансформовано в канал, який розважає 24 години на добу.

— Багато хто пояснює успіх каналу дружбою з СТС…

— Так, значною мірою увагу до телеканалу ТЕТ привернули тим, що почали широкомасштабний спільний проект із московським телеканалом СТС, і з моменту перезапуску каналу в ефір вийшов ряд проектів, які зараз ідуть паралельно в Москві. Завдяки тому, що СТС практично не представлений в українських кабельних мережах, ці програми привнесли в ефірну сітку каналу ефект новизни. Ми намагаємось дати глядачам те, чого вони раніше не бачили ні на російському ТБ, яке доступне в Україні, ні на інших вітчизняних каналах, які купують продукт у Росії.

— А що нового ТЕТ приготував для українських глядачів?

— Наш основний глядач, так би мовити, ядро аудиторії — це активні, успішні молоді люди, від 15 до 35 років. Тому програми підбирали відповідні. Деякі з них були відомі українському глядачевi й раніше, наприклад, «О.С.П-студія». Також з’явилися зовсім нові для вітчизняного ефіру передачі. Це «Історії в деталях» із Сергієм Майоровим, «Деталі» з Тіною Канделакі.

Увазі дитячої та підліткової аудиторії ми запропонували такі відомі ток-шоу, як «Полундра», «Вася ін да хаус», а також мультфільми.

Кажучи про проекти, які пройшли «на ура», хочу відзначити «Ти — супермодель». Шоу пройшло блискуче, я залишився задоволений цифрами, які показала ця програма.

— А чи будуть серіали, якi полюбили підлітки?

— Буде багато яскравих, хороших фільмів. Закуплено великий пакет серіалів виробництва «Paramount pictures». Блискуче йде серіал «Беверлі Хіллз», хороший рейтинг у «Району Мелроуз» й «Агентства моделей».

— Але це не новинки на українському телебаченні...

— Так, іноді доводиться чути обвинувачення в тому, що ці серіали вже раніше транслювали. Нас це анітрохи не бентежить. Якщо серіал хороший, то завжди знайдеться аудиторія, яка ще раз із задоволенням його дивитиметься. Скільки разів різні канали показували «17 миттєвостей весни» або «Місце зустрічі змінити не можна»… Той самий «Беверлі» — серіал молодіжний, п’ять років тому його дивилася на «1+1» одна аудиторія, вона виросла, зараз підросла інша й також його із задоволенням дивиться. Світові загальновідомі бренди працюють не одноразово. Тому нічого страшного в цьому немає, тим більше, що ці серіали чудово вписалися в концепцію каналу.

— Телеканали активно приєднуються до передвиборних перегонів. А що в цьому плані робить ТЕТ?

— ТЕТ принципово відмовився від політики і новин. Насамперед, ми бачимо свою концепцію в тому, що розвиватимемо програми в жанрі «інфотейнмент», тобто інформувати — розважаючи. В Україні безліч каналів, які відображають реальність, як кажуть, «за вікном», а там, на жаль, не завжди легко роздивитися красу, доброту. А ТЕТ намагається заповнити цю прогалину, створити красиву картинку, відшукати крупинки чистої, світлої інформації та поділитися нею з глядачем. А стиль жанру «інфотейнмент» якнайкраще цьому відповідає. Безумовно, піонер у цьому жанрі наша щоденна програма — «Дивись!». Ніхто, крім ТЕТу, цим поки що системно не займався. Щодня в ній представлені три історії про цікавих людей. Герої програми — особистості добре відомі телеглядачу та не дуже. Це можуть бути люди з незвичайними долями, цікавими історіями, які або самим фактом появи на екрані можуть викликати цікавість глядача, або тією історією, яка пов’язана з конкретним персонажем.

— Канал має в своєму розпорядженні цілодобове мовлення. Чим наповнюєте нічний ефір?

— Тут поле напрацьоване, як кажуть. Щодня в нічному ефірі виходить інформаційно- музична програма «ХІТ ТБ». П’ять годин власного виробництва — це колосально багато, тому там немає меж досконалості. Для нас це хороший полігон для обкатки людей, ідей, нових технологій, програмних рішень. Я не виключаю того, що з нічного ефіру ми потім зможемо брати якісь фрагменти та трансформувати в проекти, які з’являтимуться в денний час.

— Для українських каналів осінь традиційно стає своєрідним «новим роком» — з’являються нові програми, фільми. Чи планується оновлення на вашому каналі?

— Оскільки ми стартували, фактично, в кінці квітня, то на ТЕТі новий сезон лише входить у розпал. Модифікації або поява якихось нових проектів, оновлення серіального ряду — це можливе. Але про жорсткі рішення, які щось змінять радикально, поки що говорити передчасно. Глядач ще звикає до оновленої сітки ТЕТу, яку запустили всього чотири місяці тому. Думаю, що вона не вичерпала свого потенціалу і може ще попрацювати протягом кількох місяців. Тому восени серйозних змін не буде. Єдина зміна — це розширення сітки мовлення. До кінця року ми почнемо мовлення в усіх містах 50-тисячниках.

— Ви не боїтесь, що розважальне ТБ створює віртуальний світ, дуже далекий від реального життя?

— Ми й хочемо стати для нашого глядача вікном в інший світ — яскравий, красивий, цікавий, той світ, у якому живуть красиві люди, де є місце яскравим історіям. Чому б ні? Хай разом із ТЕТом наша аудиторія зможе на якийсь час відволіктися від щоденних проблем і підзарядиться позитивною енергією.

Розмовляла Наталія КОМОЛОВА
Газета: 
Рубрика: