Кілька місяців тому на колишній київській залізничній станції «Дарниця» було закладено перший камінь другого столичного вокзалу. А два тижні тому розпочалися роботи по демонтуванню споруд, які потрапляють у «пляму» нового залізничного комплексу. Як зазначив учора на зустрічі з журналістами головний інженер Південно-західної залізниці Володимир Тягульський, більше третини населення столиці проживає на лівому березі Києва і добиратися до центрального вокзалу через усе місто — це нонсенс, з яким не стикнешся в жодній країні Європи. Разом з тим ще один вокзал дасть змогу усім потягам, що відправлятимуться з (до) головного вокзалу, робити зупинку в Дарниці. Володимир Тягульський також зазначив, що з побудовою нового комплексу започатковується дещо інша система обслуговування пасажирів. За його словами, Дарницький вокзал матиме таку ж потужність, як і центральний. «Ми плануємо залишити той комплекс послуг, що є на центральному вокзалі, — сказав В. Тягульський, — тут будуть зупинятися потяги ближнього, дальнього та приміського сполучень». До зручностей, які планується створити на новому вокзалі, слід віднести і облаштування бізнес-центру, яким матимуть змогу користуватися мешканці столиці. Планується також забезпечити нормальні умови для відпочинку матерям з дітьми та створити необхідні зручності для інвалідів. Крім того, у проекті передбачається побудувати невеличкий готельний комплекс, яким змогли б користуватися не тільки транзитні пасажири, а й мешканці міста. Щодо прилеглих до вокзалу територій, то проектом передбачається вирішити питання автомобільної розв’язки та прокласти нову станцію метрополітену.
На сьогодні «Укразалізницею» вже витрачено шість мільйонів гривень. Загалом же на будівництво вокзалу знадобиться приблизно півмільярда гривень. І, як переконав пан Тягульський, безпосереднє будівництво розпочнеться у серпні, а об’єкт буде здано в кінці наступного року.