Британська маркетингова компанія Euromonitor довела, що виробники парфумів, шампунів, дезодорантів та іншої подібної продукції стараються виключно для жінок. Згідно з оприлюдненим дослідженням, на частку чоловічої косметики припадає всього 4% світового ринку. Проте експерти вважають, що найближчими роками саме сектор чоловічої косметики зростатиме величезними темпами, повідомляє obozrevatel.com.ua. Маркетологи зазначають, що чоловіки вже не соромляться шукати продукти, які створені спеціально для них і володіють додатковими властивостями, наприклад, охолоджують шкіру або знімають подразнення. Виробники починають пропонувати сильній статі не тільки засоби для та після гоління, а й особливі продукти для ванни та душу, серветки, що вбивають бактерії, лосьйони, що підтягують в’ялу шкіру «пивного черевця», шампуні для лисих, засоби для фарбування й укладання волосся.
30-літні споживачі активно купують шампуні та дезодоранти, орієнтуючись здебільшого на поради своїх дружин і подруг. Тому виробники досить часто розширюють чоловічими лініями асортимент жіночої косметики або йдуть шляхом поступового створення нової, суто чоловічої лінії продукції. Чоловіки, котрі купують у магазинах подарунки своїй прекрасній половині, дедалі частіше починають запитувати що-небудь і для себе. Продаж чоловічої туалетної води зростає приблизно на 10 — 15% на рік. А якщо прогнози стрімкого зростання чоловічого косметичного сектора здійсняться, то дамам через кілька років доведеться довго вишукувати скромну поличку з жіночими парфумами серед величезного асортименту чоловічої косметики.