Вже другий тиждень мешканці Луцька, які вирушають у центр міста з віддаленого 40-го кварталу, зауважують, що немає звичних натовпів на зупинці біля студентських гуртожитків. Раніше молоді люди штурмом брали громадський транспорт, і вийти раніше, ніж вони доїдуть до навчальних закладів, було вельми проблематично... Нині ж на зупинку подається порожній тролейбус окремого маршруту (ним став 1-А), а напис на машині «Студентський» вказує на його призначення.
Начальник управління координації роботи пасажирського транспорту Луцького міськвиконкому Федір Корецький каже, що назва «студентський» лише звучить гордо. А насправді окремий тролейбус (на маршруті дві машини) призначений «для зняття навантаження у години пік». Адже з початком студентського навчального року мешканцям «спальних» районів Луцька просто неможливо виїхати до центру. Студенти, за словами Федора Корецького, i як показав моніторинг його управління, «звикли довго спати, хоч їм на заняття на 8 год.45 хв., сплять до пiв на дев’яту, а тоді за кілька хвилин збираються й окуповують зупинку...» Поки що два «студентські» тролейбуси їздять з 7.30 до 9.30 та здійснюють кілька рейсів увечері, коли закінчуються пари.
Ще раніше в Луцьку почали ходити тролейбуси «інвалідські». Дві машини переобладнано на так звану понижену базу: в задні двері може заїхати просто з асфальту інвалідська коляска. Маршрут проходить вулицями, де проживає найбільше інвалідів. Переобладнання однієї серійної машини на спеціальну обходиться в 20 тисяч гривень. Для підприємства електротранспорту, котре є свідомо збиткове, сума нереальна. Гроші виділила міська влада, а всі роботи було виконано власними силами. Тролейбуси для інвалідів, до речі, в Україні є лише в Луцьку. Напевно, і «студентські» — теж.