Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Злякалися...

25 вересня, 2003 - 00:00

Протягом двох днів — 21 і 22 вересня — луганчани мимоволі згадували ситуацію 5—7-літньої давності, коли поїздка у міському транспорті була випробуванням не для людей зі слабкими нервами. Натовпи на зупинках своєю численністю й емоційною напруженістю нічим не відрізнялися від мітингових натовпів. До автобуса набивалося народу вдвічі-втричі більше за його граничну місткість. Практично так само почався 21 вересня робочий тиждень. Причиною надзвичайної ситуації стала відмова — не демонстративна, а тихий саботаж — водіїв половини маршруток вийти на лінію. Через дивний збіг, саме у ці дні в Луганську працювала комісія департаменту автотранспорту Мінтрансу України. Як повідомив начальник управління транспорту Луганської міськради Володимир Духник, метою візиту комісії, що проводилася згідно з традиційним міністерським планом, є перевірка відповідності міського пасажирського транспорту встановленим нормам і правилам пасажироперевезень.

За результатами роботи представників Мінтрансу, в Луганську склали 14 протоколів про різні порушення. Зі слів Володимира Духника, порушення, відзначені комісією, належать до незначних. Загалом, як констатували працівники департаменту автотранспорту і про що проінформував начальник управління, у Луганську у сфері пасажироперевезень очевидний порядок. Проте очевидний він тільки пану Духнику. До маршрутних таксі, а це, в основному, «газелі», інколи набивається до 25 пасажирів. Це, проте, не заважає водію продовжувати зупинятися і набирати нових «любителів комфорту» за 75 копійок.

Тим часом начальник управління транспорту Володимир Духник гордо повідомив, що комісія позитивно відзначила роботу пасажироперевізників, попереджених про перевірку за тиждень. Начальник особливо наголосив, що міська влада Луганська спільно з працівниками ДАІ, податкового відомства й інших систематично проводить перевірки на кшталт міністерської. У зв’язку з цим цілком закономірними є результати роботи київської комісії. А відповідаючи на запитання про виниклі у Луганську протягом 21 і 22 вересня перебої з пасажирським автотранспортом, начальник управління назвав ситуацію, створену штучно, неприпустимою. У дні роботи комісії департаменту, за даними Володимира Духника, від 40 до 50% водіїв-перевізників не вийшли на роботу через марні побоювання бути знятими з маршрутів. У результаті постраждали пасажири — жителі міста, які витратили значно більше часу на традиційні транспортні поїздки. Тому до тих, хто причетний до створення автоажіотажу, запевнив начальник управління транспорту, вживатимуть адекватних заходів впливу. «Водії, які не з’явилися на маршрутах, відомі. Вони є потенційними претендентами на розірвання укладених із ними мерією договорів про пасажирські перевезення», — заявив Володимир Духник.

Олена ПРИВЕН, Луганськ
Газета: 
Рубрика: