Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

ЩОДЕННИК

15 травня, 2003 - 00:00


15 травня

Зрозуміле бажання Заходу використати український ринок. Але іноді рекламний марш нових для нас товарів справляє дике враження. Особливо, коли ця продукція нам не дуже потрібна. У таких випадках варто хоча б адаптувати рекламу. Якийсь дивний на вигляд дядько з сережкою у вусі з придорожнього бігборда запитує: «Хочеш удвічі швидше?». Про що йдеться, випадково дізналася з телереклами. Виявляється, пропонують такий собі суперзасіб для миття підлоги і божаться, що з ним прибирання вдвічі швидше. Це саме по собі спірне. Але ще незрозуміліший рекламний ролик. Отже, дві жінки поспішають на вечірній сеанс до басейна. Уже незрозуміло — вперше чую, що у наших басейнах є сеанси. Але для цього господиням треба неодмінно встигнути помити підлогу. Цікаво, хто це може примусити вільних жінок України відмовлятися від басейну заради миття підлоги? І, нарешті, де вони знайшли такі великі кухні у наших хрущовських квартирах, щоб на їхнє миття витрачати силу-силенну часу? Це якщо припустити, що засіб справді дієвий і безпечний. Але така кількість «проколів» у рекламі зустрічається не часто. Зазвичай нас «обробляють» акуратніше.

Катерина ДЯДЮН, «День»
Газета: