В італійському місті Фівідзано, яке розташувалося в найживописнішому куточку Апеннін, відбувся ювілейний, п’ятий міжнародний конкурс-фестиваль, що зібрав представників 52 країн світу. Володаркою Гран-прі цього конкурсу в номінації «оперний спів», де виступали 53 претенденти, і стала наша юна співвітчизниця. Їй вручили важкуватий приз — посрібленого «Дельфіна», виготовленого з гірської породи цієї місцевості. У почесному дипломі вміщено характеристику співачки, в якій відзначено її виняткову вокальну техніку, сценічність і експресивність. Жителі Фівідзано неодмінно почують Катерину знову — наприкінці осені вона знову вирушить до Італії. А поки Катерина захоплено ділиться враженнями від поїздки. Річ у тому, що цей конкурс не має трьох традиційних турів. Після виступу конкурсантів всiх номінацій публіка вибирає одного, якого потім запрошують на вечірній гала-концерт. А найбільш сподобаного учасника таких концертів запрошують для виступу у великому фінальному концерті. Катерина блискуче пройшла всі етапи і, заволодівши серцями досвідченої італійської публіки, виступила в фінальному концерті, у якому співала також знаменита Катя Річареллі, запрошена на фестиваль як почесний гість. Твір, обраний для фіналу, став справжнім подарунком для італійців. Це був загальновідомий в Італії і надзвичайно складний вальс Ардіті «Поцілунок», котрому на концерті підспівував увесь зал. Сам перелік творів, представлених на конкурсi юною Абдулліною, свідчить про її високу технічну майстерність. Це арія мадам Зільберклянг із моцартівського «Директора театру», арія Віолетти з першої дії «Травіати», романс Рахманінова «Фонтан». Прозвучав також твір українського автора — «Вишиванка» Стецюна.
Цікаво відзначити, що ще у шестирічному віці відбувся всесоюзний теледебют Катерини у популярній передачі «Веселі нотки». У віці семи років Катя взяла участь у зйомках програми про обдарованих дітей у рамках проекту «Діти-вундеркінди». Тоді зняли щось на зразок відеокліпу, цей запис досі зберігся у фондах. Зйомки відбувалися в Москві, на Шаболовці. Одна з дівчаток, запрошених на зйомку, записала 26 дублів, але так і не потрапила до програми. Потім настала черга Каті. Виявилося, що їй достатньо всього двох дублів — пробного і чистового. А в сусідній студії якраз ішов запис передачі «Будильник», у якій брав участь актор Олександр Абдулов із дочкою. Почувши спів Каті, він сказав дочці: «А в дівчинки голосок кращий, ніж у тебе!» Ця несподівана перша похвала справила тоді досить сильне враження. Але ніколи більше Катя не надавала значення хвалебним відгукам. Для неї святе — її робота, її театр, її музика. Катерина зростала у музичній сім’ї. З 8 років вона займалася класичною гітарою в музичній школі, одного разу перемігши навіть на міському конкурсі юних музикантів. Крім того, склалося так, що вже до 14 років Катря об’їхала всю Європу, гастролюючи із зразковим хором «Зарница» столичного Палацу піонерів і школярів імені Крупської. Такому насиченому музикою дитинству могли б позаздрити багато її колег…
Крім заспіваного на сцені, в її творчому багажі — вже вивчені партії Джільди («Ріголетто»), Лючії («Лючія ді Ламмермур»), Царицi ночі («Чарівна флейта»), Марфи («Царська наречена»). Партією-мрією Катерини є партія Лакме в однойменній опері Деліба. Про Катерину ще багато напишуть, ми ще неодноразово почуємо її ім’я. Але вже сьогодні з упевненістю можна сказати, що Абдулліна — особистість яскрава і, якщо можна так сказати, — промениста. Енергія молодості, неабияка вокальна обдарованість, виняткова музичність і смак — ось ті якості, які, без сумніву, дозволять їй досягти багато чого на оперній сцені.