У № 175 «Дня» було надруковано замітку Оксани Омельченко «Маршрутники відмовляються годувати тіньову економіку». Редакція отримала відповідь на неї від Комунальної госпрозрахункової служби перевезень КМДА, яку подаємо у повному обсязі.
Статтю у газеті «День» від 27.09.2002 «Маршрутники відмовляються годувати тіньову економіку» за дорученням заступника голови Київської міської державної адміністрації Салія І.М. розглянуто в Службі перевезень КМДА.
Що стосується Умов організації проведення конкурсів, то слід зауважити, що закон України «Про автомобільний транспорт» та Постанова Кабінету Міністрів України від 2 листопада 1996 р. №1346 про «Порядок проведення конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом» не забороняють проведення закритих конкурсів. У який спосіб проводити конкурс — це право Замовника, він визначає це в залежності від ситуації, що склалась.
Відносно закріплення одного перевізника на маршруті в різних режимах роботи — це теж право Замовника. Інша справа, що на сьогодні є ряд маршрутів, де працює декілька перевізників, що негативно впливає на стан регулярності роботи автобусів на таких маршрутах, а відповідно — і на якість перевезень. Така практика вносить дезорганізацію в роботу на таксомоторній мережі столиці, а тому потрібно виправляти становище з декількома перевізниками на одному маршруті. З цією метою і передбачено в Умовах проведення конкурсу надання маршруту одному перевізникові.
Ряд засобів масової інформації, в т. ч. і газета «День», невірно трактують «безкоштовне перевезення 30% пільгових категорій пасажирів». Не 30% пасажирів, а 30% сидячих місць у кожній машині від загальної кількості місць в салоні автобуса, мікроавтобуса, який працює на маршруті .
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 15.07.2002 р. №1399 передбачено перевезення всіх без винятку громадян пільгових категорій, але в одній машині цим пасажирам надається не більше 30% сидячих місць в залежності від загальної кількості місць в салоні.