За рейтинговими даними, українсько-російський серіал «День народження Буржуя» («1+1» і компанія «НТВ-Профіт») став телесерійним феноменом.
Минулого року «Буржуй» завойовував свого глядача протягом усього показу в ефірі «1+1». Успіх у телеаудиторії маркетологи вимірюють не одним, а, як мінімум, двома показниками, що взаємодоповнюють один одного. Рейтинг фіксує кількість людей, які дивляться дану програму, щодо всіх жителів країни, а «частка аудиторії» визначає кількість глядачів, які дивляться якусь конкретну програму щодо тих, хто в цей момент взагалі дивиться телевізор. За результатами дослідження виявилося, що першу серію «Дня народження Буржуя» дивилися 42,1% від усієї кількості телеглядачів. Пiсля завершенні демонстрації серіалу ці показники сягнули рекордних висот: «Буржуя» дивилися 61% від загальної маси телеглядачів, які склали 17,9% усіх жителів України. Поява в ефірі «1+1» другої частини популярного телесеріалу примусила здивуватися навіть найвідчайдушніших маркетологів. Якщо, скажімо, рейтинг 12 — 13% вважається в колі професіоналів дуже хорошим результатом, то цей показник «Буржуй-2» перевищив удвічі — рейтинг першої серії склав 26%. А частина аудиторії, яка того вечора віддала перевагу «Буржуєві», склала 61% і перевищила, скажімо, показник комедії «Один удома», який свого часу був тільки 50%.
Невідомо, які нові досягнення покаже «День народження Буржуя-2», але стрічку переможця на телевізійно-серіальній дистанції поки з повним правом покладено в його скарбничку.