Російські транспортники нібито дали їм «високу оцінку», у зв’язку з чим Юрій Лужков дійшов висновку про доцільність не лише нової закупівлі, а й створення сервісної мережі для південмашівських тролейбусів і трамваїв на базі підмосковних ракетних підприємств. Інтерес у москвичів, за словами Івана Куличенка, викликала й дніпропетровська технологія будівництва швидкісних і безшумних трамвайних ліній, постачання з Дніпропетровська металоконструкцій для будівництва мостів і пішохідних переходів, а також цифрові телефонні станції З-32, які виробляють на Дніпропетровському машинобудівному заводі. Проте йдеться, як з’ясувалося, лише про участь дніпропетровських підприємств у тендерах, оголошених урядом Москви. Незважаючи на оптимістичні оцінки переговорів у російській столиці, Іван Куличенко не міг не зізнатися, що обмеження, запроваджені Росією на постачання українських труб, можуть боляче вдарити по дніпропетровських підприємствах. Цей удар буде тим паче відчутним, що в самому Дніпропетровську, не кажучи вже про область, містяться три трубні заводи, а металургійна продукція становить 70% місцевого експорту. Занепокоєний разом із дніпропетровцями нібито й мер Москви Юрій Лужков. На знак особливої прихильності до своїх зарубіжних колег, прощаючись, він навіть промовив декілька фраз українською мовою.
Але не це вразило в російській столиці міського голову Дніпропетровська. Як випускник будівельного інституту він високо оцінив нічне підсвічування будівель у центрі Москви, що дозволяє й у темний час доби милуватися архітектурою. Іван Куличенко «запалав» ідеєю впровадити цей досвід і в рідному місті. Незважаючи на перманентну енергетичну кризу, він пообіцяв, що «не мине й місяця», як підсвічуванням буде осяяно будинок дніпропетровської мерії.