Роботи в Сімферополі розгорнулися з розмахом: будівництво вже називають у пресі й у виступах керівників автономії не інакше, як «серце кримської економіки», «прорив для економіки Криму». Леонід Грач сказав на прес-конференції: «Цілком очевидно, що сьогодні в Україні, котра не має свого вітчизняного автомобілебудування (за винятком Запорізького автозаводу), з маленького виробництва автомобілів Горьківського автозаводу в Криму крок за кроком виріс автогігант... Протягом року отримати такий гігант — це фантастика, що стала реальністю». За його словами, з темпами будівництва «не порівняються інші не тільки в республіці, а й в усій державі».
Зараз у розпалі будівництво цеху фарбування кузовів. За ним будуватимуться цехи збирання кузовів (електрозварювальний) і цех збирання автомобілів. Потім — Палац культури автомобілебудівників. До 20 грудня 2000 року планується здати першу чергу будівництва. Через три роки автозавод має розпочати функціонувати на повну потужність — він випускатиме 70 тисяч автомобілів. На конвеєрі планується збирати автомобілі «Газель», «Соболь», «Волга» моделей 31- 10 і 31-11, джип «Отаман» і три моделі автомобіля «Фіат». Автозавод додасть у Криму 60 тисяч нових робочих місць. Загальна вартість будівництва — $40 млн. Ведеться воно за рахунок підприємства АТ «КримавтоГАЗ» і кредитів, отриманих ним. Директор підприємства Анатолій Лазарєв порушує питання про звільнення його від сплати ПДВ на два роки, тобто на період будівництва нових цехів. Сьогодні у вигляді податків до бюджету Криму «КримавтоГАЗ» платить 75 мільйонів гривень. Планується, що із введенням у дію всього підприємства податкові надходження зростуть до 500 мільйонів гривень на рік. «Цей завод перевершить всі заводи, що є в Україні», — сказав директор підприємства Анатолій Лазарєв. Будівництво нового автозаводу відроджує до життя будівельні організації Криму. Леонід Грач сказав, що доводиться «підіймати не тільки рівень відповідальності, компетентності, а й саму організацію справи на тому або іншому будівельному підприємстві». Він констатував, що для нового будівництва не вирішено ще питання землевідведення, тому що йдеться про відчуження земель сільськогосподарського призначення, не вирішено питання підключення до каналізаційних систем, постачання майбутнього підприємства газом, електроенергією, будівельними матеріалами. Все це треба вирішувати під час будівництва.