Найпотужніші світові телеканали ведуть мовлення не тільки в телеефірі, а й в Інтернеті. Проаналізуємо, що пропонують на своїх сайтах CNN (www.cnn.com), EuroSport (www. eurosport.com), MTV (www.mtv.com), TF1 (www.tf1.fr). Зрозуміло, що за інформаційною насиченістю та дизайном вони стоять на високому рівні. Зазначимо, що канал «1+1» (www.1plus1.net) своїми веб-сторінками також може з ними конкурувати.
Отже, зупинимось на особливостях. Телеканал CNN — головний світовий постачальник новин. Тому на його сторінках головне — донести свіжі новини. Вони анонсуються з відповідними ілюстраціями. Велике меню (світ, сьогодні, США, політика, погода, бізнес, спорт, технології, природа, дозвілля, книги, подорожі, харчові продукти, здоров'я, стиль, відео, аудіо тощо) дає напрямки для пошуків.
EuroSport — це світ спорту. Огляд останніх подій. Найсвіжіші новини. Хроніка, ілюстрації, результати. І якщо в мережі телемовлення каналу потрібно вишукувати улюблені види спорту, то тут можна їх вибирати й одержувати систематизовані результати.
MTV — це світ музики. При вході на сайт вас зустрічають чарівні, звабливі жіночі очі: на всю сторінку фоном є ледь окреслена жіноча постать у вишневих тонах. Крім «звичайних» новин — інформації про хіт-паради, шоу-тури, статей, на перший план виноситься спілкування з глядачами-слухачами. Є своє «опитування населення». Можна пошукати в базі даних і знайти інформацію про безліч сучасних виконавців, послухати їхню музику, подивитися відео.
Після входу на сайт TF1 стало зрозуміло, що справді він є дуже потужним джерелом впливу на весь франкомовний світ. Звичайно, все тільки французькою. Виникає таке враження, що тут сконцентроване все найкраще з інтернет-технологій і переосмислене відповідно до французької ментальності. Це висока інформаційність і естетичність водночас. Крім останніх новин, деякі з них можна прокрутити «вживу», можна під'єднатися і до «живих» телекамер, встановлених у найкрасивіших місцях Пaрижа, наприклад, десь над Сеною, неподалік від Ейфелевої вежі. Неначе дійсно побував на «святі, яке завжди з тобою».
І насамкінець — про російські канали. Дизайн та інформаційна насиченість ГРТ (www.ort.ru) досить скромні. НТБ (www.ntv.ru) ж вразив посиланням на першому плані на віртуальний мавзолей. Це якось дивно виглядає: створення подібних шедеврів. Як у грі Doom, можна зайти до мавзолею, підійти до Вождя, піднятися сходами на трибуну, де під час парадів стояли члени Політбюро. Мабуть, усе- таки інтелект треба витрачати на більш актуальні речі.