Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Ціни на проїзд у столичному транспорті залишаться колишніми

Тому киянам доведеться ходити пішки
4 серпня, 1999 - 00:00

А тим часом на дорогах столиці з кожним днем стає дедалі менше таких звичних нам маршрутних таксі і пасажирам доводитися годинами чекати далеко не регулярно курсуючого загальноміського транспорту. «Подорожчання бензину призвело до того, що приватним перевізникам сьогодні не вигідно випускати на маршрути мікроавтобуси, — сказав головний фахівець Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників Валентин Могила. — А збільшити вартість проїзду ми можемо тільки зі згоди Київської міськадміністрації, оскільки, згідно з укладеним з нею раніше договором, до кінця року проїзд у маршрутному таксі не може перевищувати 50 копійок. Ми так само не маємо права розірвати цю угоду зі своєї ініціативи. Тим часом технічна база восьми комунальних автопарків столиці зношена на 85% і вимагає термінового ремонту і заміни, а коштів на ці заходи у міста немає. Тому спроби місцевої влади штучно утримати тарифи можуть призвести до того, що киянам доведеться ходити пішки, адже з 1991 року маршрутні таксі забезпечували перевезення 90% пасажирів».

Примітно, що вже наприкінці минулого тижня в Києві можна було помітити маршрутки з ціною проїзду — 70 копійок. Цінники писалися кульковою ручкою на клаптиках білого паперу і виставлялися на лобове скло.

Як заявили «Дню» в управлінні цінової політики Київміськадміністрації, подібні цінові новації аж ніяк не цілеспрямований зондаж платоспроможності пасажирів, а самовільне (з боку окремих водіїв) підвищення вартості проїзду заради заробітку. Пасажирам, які стикаються з таким «самоуправством», рекомендовано звертатися в контрольно-ревізійне управління.

Інна ЗОЛОТУХІНА, «День»
Газета: 
Рубрика: