Побачивши біля трапа літака велику кількість репортерів і фанів, вони одразу ж почали поводитись, мов справжні зірки. В аеропорту, на імпровізованій прес-конференції, чесно зізналися про свої слабі пізнання про нашу країну: «Перебудова — Горбачов — Чорнобиль!».
Київ увійшов до їхнього графіка світових гастролей першим номером із країн колишнього Радянського Союзу як щось екзотичне. Радіації артисти дуже боялися і, вирушаючи до нас, майже вчинили «героїчний» подвиг. Побачивши ажіотаж фанів, одразу ж відмовилися від готелю в центрі й вирушили в Пущу-Озерну. Організатори концерту — компанія «АРС-Україна», — намагалися догодити легендам року. Але фешенебельні номери екс-санаторію ЦК КПУ не справили на них ніякого враження.
З Національним оркестром України репетирували всього три години. Наші артисти грали практично з листа. Ноти (їхню найбільшу цінність) берегли, мов зіницю ока. Ретельно стежили, щоб ніхто не переписав партитури. На це наші оркестранти дивилися поблажливо. Вони не вперше працюють iз знаменитостями, і жодних проблем і комплексів у них не було.
Але це, так би мовити, прелюдія самого концерту. Виступали оновлені лави «E.L.O. PART II» дуже добротно, показавши свої кращі хіти різних років. У програмі прозвучали композиції з альбомів: «On The Third Day», «Face The Music», «New World Record», «Discovery» і з останньої роботи «One Night». Не сильно відволікаючись на розмови (перекладач був відсутній, обходилися черговими фразами: «Хелло, Київ! Не бачу ваші руки, не чую партер, балкон»), нам показали повноцінну програму. До речі, охорона в корені перешкоджала бурхливому виявленню почуттів глядачів, не дозволяючи танцювати і вскакувати з крісел. Публіку приголомшила гра скрипаля-віртуоза — Майк Камінскі зі своєю блакитною скрипкою творив просто чудеса. Інструмент здавався просто живим у його руках. На біс музиканти виконали знаменитий шейк «Навколо Бетховена», в якому використано музику з п’яти симфоній композитора. Дуже органічно і злагоджено звучали українські оркестранти зі своїми британськими колегами. Диригент, аранжувальник Луїс Кларк залишився дуже задоволеним спільним виступом. «Е.L.Ошники» — дійсно хороші музиканти, а їхні зіркові «задвиги» простимі, адже працюють по-чесному. Публіка, тi, кому за 30, з ностальгією пригадала мелодії своєї юності, а нове покоління оцінило їхню майстерність.