Власне кажучи, що заважає нам жити краще? Здавалося б,
риторичне запитання: ну, звичайно, все залежить від прибутку! Це справедливо,
однак потрібно враховувати, що прибуток кожного з нас прямо пропорційний
часу, який ми тратимо на його (прибутку) неухильне і рішуче зростання.
Так, дорогі читачі, «час — гроші», — заперечити це твердження практично
неможливо.
Існує безліч способів економії часу. Мабуть, найдієвіший
із них — зведення до мінімуму витрат дорогоцінного часу на всілякі побутові
проблеми. Саме тому в світі так люблять створювати, так само як і купувати
побутову техніку: вона-то якраз і дарує нам можливість жити краще, а у
великому асортименті — жити ще краще, ну і т. ін. Стверджуючи це, ми ризикуємо
натрапити на заперечення з боку людей з необмеженим прибутком: адже можна
найняти прислугу! Можна, але це скоріше питання престижу, а не економії
часу, тобто грошей.
Ринок побутової техніки в Україні сьогодні настільки різноманітний
і багатоликий, що під час купівлі проблему становить передусім правильний
вибір. Безумовно, якщо Ви вирішите що-небудь купити для дому в магазині
побутової техніки, то продавець абсолютно професіонально представить Вам
кожну модель і навіть надасть можливість ознайомитися з технічним паспортом.
І що цікаво — весь асортимент магазину стане для Вас незвичайно привабливим!
Не виключена можливість, що Ви захочете купити все і зараз. Однак будьте
обережні: його завдання продати, а Ваше — не помилитися (тобто за мінімальну
ціну придбати максимально корисну і якісну річ для вирішення цілком певного
завдання). Не забувайте, що, розмовляючи з продавцем, завдання кожний із
вас має різні.
Отже, цілком зрозуміло, що Ви на порозі чергової купівлі
потребуєте серйозної, кваліфікованої поради третьої, незацікавленої (що
важливо!) особи, чиє висловлювання буде не загальним, а конкретним. Такий
порадник, вважайте, у Вас уже є. Це новий журнал із, здавалося б, непишномовною,
але точною назвою — «ПОБУТОВА ТЕХНІКА».
Журнал допоможе Вам:
1) познайомитися зі світом побутової техніки. О, повірте,
Вас чекає безліч цікавих відкриттів! Не виходячи з дому, Ви зможете поступово
вибудувати ланцюжок нових придбань для полегшення домашньої праці, а значить
— і поліпшення якості життя;
2) визначитись у виборі. Різноманіття і «затемненість»
ринку настільки лякає покупця, що примушує його або вибирати товар щонайдешевший
(«Холодильник? Яка різниця дорогий чи дешевий, — всі вони заморожують продукти
до пори до часу!»), або вибирати товар щонайдорожчий («У сусіда Васі пральна
машина дешевша, значить, гірша!»). Не дозволяйте своєму гаманцю робити
вибір за Вас, — критерієм під час купівлі має бути тільки найпростіше вирішення
поставленого завдання, хоча й з урахуванням фінансових можливостей;
3) реально економити гроші (ця позиція найтісніше пов’язана
з вибором. Правильним, зрозуміло). Ціни на побутову техніку коливаються
не тільки залежно від якості товару, але і в зв’язку з його функціональними
можливостями;
4) скласти враження про супутні побутовій техніці товари,
а також їхню відповідність вибраній Вами моделі побутової техніки. Ми будемо
знайомити Вас не тільки з якісною характеристикою миючих засобів, пом’якшувачів,
пральних порошків тощо, але і з їх раціональним дозуванням. Крім того,
Ви зможете дізнатися, як швидко приготувати поживний сніданок (обід, вечерю)
саме у Вашій мікрохвильовій печі і з яких продуктів ці «іменини шлунка»
будуть складатися;
5) відпрацювати до автоматизму «культуру покупця». Вас
полюблять продавці за те, що Ви точно знаєте, чого хочете, і Ви будете
поважати самих себе за те, що знаєте свої права. На жаль, треба визнати,
що в цьому сенсі ми всі ще мало себе поважаємо, оскільки абсолютно не знайомі
з юридичним боком питання, виступаючи як споживачі (покупці). Наприклад,
у разі одержання вагомої спадщини від троюрідної тітки Ви просто зобов’язані
правильно вибрати банк, щоб подорожувати на відсотки (в іншому випадку
можна втратити ВСЕ!), подумати про страховку, правильно скористатися наданими
банком послугами. Якщо ж спадщини Ви все ще не дочекались, а телевізор
(плиту, холодильник, пральну машину) купувати вже час, то можна скористатися
розстрочкою, причому в різних фірмах її умови також будуть різними, але
Ви-то, завдяки «ПОБУТОВІЙ ТЕХНІЦІ», будете в курсі справи! До речі, ми
познайомимо Вас не тільки з Вашими правами, але і обов’язками. Пам’ятайте:
знання щадить нерви!
6) бути в курсі офіційних висновків Асоціації споживачів
України стосовно якості товарів, представлених на ринку. Консьюмерський
рух (захист прав споживачів) на Заході має глибоке коріння, Україна ж —
на початку цього шляху. Об’єднаймося на сторінках журналу, «аби нас не
пошили в дурні» товаровиробники. Із цією метою журнал передбачає на своїх
сторінках широкий обмін думками покупців стосовно ринку побутової техніки
і супутніх товарів. Ми впевнені, що «гаряча лінія» викличе Ваше жваве зацікавлення;
7) окупити його вартість набутими знаннями. До речі, редакція
орієнтується на покупців, які мають різний рівень прибутку, тому ціна журналу
доступна переважній більшості читачів.
Прагнення поліпшити своє життя незмінно приведе Вас до
висновку, що не тільки «час — гроші!, але й, навпаки, — «гроші — час!».
Що ж, усе в цьому світі взаємопов’язане, тому новий журнал «Побутова техніка»
допоможе Вам економити і те, і друге. Із чим Вас і поздоровляємо.
Редакція журналу «Побутова техніка»
№248 24.12.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»