З одного боку, всім зі здоровим глуздом зрозуміло, що справа податкової
— збирати податки, а не продавати автомобілі, що були в ужитку. В принципі
зрозуміло й те, що сама податкова далеко не в захопленні від «повішеного»
на неї урядового завдання, та ще такого, що стосується головних податкових
функцій дуже побічно. З іншого боку, в умовах фінансової кризи, хронічних
неплатежів бюджетникам створення «експертної установи» з оцінення описаного
майна виглядає якщо не «приколом», то відчайдушною спробою скинути з себе
таку «високу довіру». Однак М.Азаров розуміє, що хоч би що, а відповідати
за поповнення скарбниці нетрадиційними методами доведеться йому. Тому підходить
до оцінення майна (описаного вже на 625 млн. грн. плюс оцінені в 6,6 млн.
грн. товарно-матеріальні цінності, що були під митним контролем) серйозно.
На відміну від організацій, що мають ліцензію від ФДМ, але, на думку голови
ДПАУ, оцінюють вилучене майно з позиції власної вигоди.
Чим закінчиться продаж «коліс» та інших «цінностей» боржників покаже
час, але експерти кажуть, що бюджетові це вже не допоможе, тим паче в умовах
фінансової кризи.
Р. S. Податкова, повідомляє агентство Інтерфакс-Україна, вже поставила
на облік 38 тис. легкових автомобілів підприємств-боржників орієнтовною
вартістю 183 млн. грн. Вилучила 8,6 тис. машин на суму близько 74 млн.
грн.