В Україні стартувала рекламна кампанія для популяризації заповідника «Асканія-Нова» та спонукання українців активніше голосувати за підтримку цього українського номінанта на Всесвітньому конкурсі «Сім нових чудес природи». Як передає кореспондент УНІАН, про це на прес-конференції повідомив голова оргкомітету акції «Сім чудес України» Микола Томенко. За його словами, з цією метою заплановано широку рекламну кампанію, що проходитиме під гаслом «Покажемо світу природні чудеса України». «Якщо не змобілізуємо українців, то нам точно нічого не світить в цьому конкурсі», — сказав М. Томенко.
Народний депутат нагадав, що біосферний заповідник «Асканія-Нова» представлятиме Україну у другому турі Всесвітнього конкурсу «Сім нових чудес природи», до якого потрапив 261 учасник з усіх континентів Землі. Другий етап конкурсу завершиться 7 липня цього року, і з-поміж номінантів буде обрано 77, які змагатимуться у фіналі. Для зручності визначення переможців організатори розподілили учасників другого етапу на сім груп, й «Асканія-Нова» потрапила до групи «Національні парки, природні заповідники, ліси».
Нині «Асканія-Нова» на 37-му місці серед 54 учасників цієї групи. М. Томенко наголосив, що голосування за номінантів відбувається на офіційному сайті конкурсу, але складність полягає в тому, що він англомовний, що може створити певні незручності для українських користувачів інтернету. Він зазначив, що аби полегшити голосування з боку українців, на сайті конкурсу «Сім чудес України» організатори національного конкурсу переклали українською всю процедуру голосування.