Мігрувавши на сучасні платформи, радіо залишається популярним медіа-ресурсом і навіть набирає обертів.
Ринок інтернет-радіо зростає швидше, аніж музичні сервіси «на вимогу», повідомляє media-media.ru. Порівняно з минулим роком, аудиторія web-радіостанцій зросла на 27%. У той час як сервіси на кшталт Spotify, YouTube або Rhapsody зросли всього на 18%. Такі дані наводяться в дослідженні, що його опублікувала компанія NPD. Згідно з цим дослідженням, неабияк популярні серед аудиторії, як і раніше, AM/FM станції.
Цікаві відомості також нещодавно оприлюднив британський ресурс Movellas. Згідно з результатами проведеного ним дослідження, 61% опитаних (загалом у дослідженні брали участь 30 000 молодих людей) сказали, що більше люблять слухати новини по радіо. На другому місці з 58% — телебачення, 56% опитаних віддали перевагу Facebook, а 52% — Twitter. Платні друковані газети обрали 26% учасників дослідження, а безплатні газети — 22%.
70% опитаних стверджують, що постійно стежать за новинами, а 56% регулярно діляться посиланнями на новини у своїх соціальних профілях. Водночас 82% молодих людей вважають, що новинарні медіа не надають достатньої інформації для розуміння ситуації. 95% хочуть більше можливостей для коментування новин і навіть для підготовки новин для ресурсів.
Засновник Movellas.com Пер Ларсон в інтерв’ю The Guardian висловив припущення, що високі показники для радіостанцій є наслідком того, що радіо успішно комбінує музику, стиль і новини, створюючи всі три компоненти чітко під потреби цільової аудиторії.
Щодо українського медіа-ринку, то, як повідомляє «Телекритика», наступного року радіостанції збільшать обсяг доходів від реклами. Збільшення рекламних доходів радіо прогнозують експерти галузевого об’єднання «Радіокомітет». На їхню думку, вони зростуть на 15—20 %. Але, на жаль, загальна економічна ситуація і нестабільність національної валюти, а також зниження споживчих настроїв можуть залишити загальні доходи радіо на рівні 2012 року.