У Росії чергова авіакатастрофа, в якій, цього разу, загинув лобіст і улюбленець Кремля — президент однієї з найбільших нафтогазових компаній TOTAL. І хай би що там припускали в своїх коментарях численні експерти та авіаційні фахівці, а ближче за всіх до істини, хоч як це дивно, виявився одіозний політик Володимир Жириновський, який, із властивою йому категоричністю, заявив коротко і ясно, — в Росії не треба літати, особливо вночі — небезпечно для життя. І з цим важко не погодитися.
Статистика, як відомо, знає все. Так от, за даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) в Російській Федерації ризик потрапити в авіакатастрофу вчетверо вищий, аніж у решті світу. А без врахування деяких країн африканського континенту, де авіакатастрофи теж не рідкість — іще частіший. Цей показник став ще вагомішим після того, як очамрілі від безкарності російські найманці-терористи, збили в небі Донбасу малайзійський «Боїнг-777».
Загрозлива статистика авіаційних випадків у Росії має тенденцію до наростання, а це означає, що там, попри велику кількість наглядових та контролюючих органів, практично нічого не робиться в плані підвищення безпеки польотів. Як відомо — де багацько няньок, там дитя без голови. Це проблема комплексна і вирішити її враз — неможливо. А наявність ряду негативних чинників, яким не приділяється досить уваги, — від незадовільного стану матеріальної частини і до слабкої професійної підготовки персоналу авіакомпаній, особливо льотного складу — не додає оптимізму.
Зараз навіть неважливо — кого призначать винуватцем внуковської трагедії і які заходи озвучать для уникнення подібних явищ у майбутньому. Спливе трохи часу, галас уляжеться і всі благі наміри, в черговий раз забудуться, їх тихо буде відкладено на безрік, як це й було вже багато разів, а бардак... Він залишиться — як же в Росії без нього?!
Отже, наступного разу, перш ніж летіти до Росії, та ще й літаком російської авіакомпанії, добре подумайте — чи варто так ризикувати?