Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Найстильніший батл сезону

За 40 годин у режимі нон-стоп на Українському Тижні Моди пошили три чоловічі костюми
23 березня, 2016 - 10:11
ФОТО АРТЕМА СЛІПАЧУКА / «День»

17 березня, за ініціативи компанії Charisma Fashion Group та інформаційної підтримки газети «День» та телеканалу «1+1» на 38-му Ukrainian Fashion Week відбулася презентація проекту Ukrainian battle of tailors.

На локації Homme Space у Мистецькому Арсеналі протягом 5 днів три українських закрійники (Едуард Кульбаченко, Олександр Ігнатьєв, Роман Демидов) в режимі нон-стоп шили чоловічі костюми за всіма стандартами індивідуального пошиття. Щоб продемонструвати майстерність кравця в пошитті чоловічого костюму, потрібно, щоб моделлю був чоловік із не зовсім стандартними параметрами фігури. Керуючись цим правилом організатори й вибрали моделей — Юрій Горбунов — ведучий телеканалу «1+1»; Віктор Кардаш — ветеран АТО, учасник спеціального проекту «Переможці»; Юрій Марченко — головний редактор онлайн-журналу Platfor.ma.

А члени журі (Катерина Возіанова — власниця майстерні індивідуального пошиву Indposhiv; Андрій Здесенко — засновник та власник мережі бутиків Charisma Fashion Group; Ярослав Лодигін — засновник радіо «Аристократи» та Andrea Luparelli — амбасадор чоловічого стилю, власник ательє у Римі) оцінювали результати роботи тейлорів не тільки за майстерністю пошиття, а й за індивідуальним відчуттям стилю кожного з них.

Переміг Едуард Кульбаченко (майстерня чоловічого костюму  EK bespoke studio), який одягав телеведучого та шоумена Юрія Горбунова. він отримав грошову винагороду — 25 000 гривень. В принципі, за таку суму можна пошити хороший чоловічий костюм у партнера проекту — майстерні «Індпошив». 12,5 тисячі гривень потрібно заплатити за роботу майстра і ще стільки ж — за тканину. Але основним завданням проекту, зізнаються його ініціатори, було не так дати заробити кравцям, як отримати розголос у медіа.

Моделі проекту теж отримали за свою «роботу» подарунки. Костюми, які були відшиті на них у рамках проекту, залишаться в їхньому гардеробі.

КОМЕНТАРI

Андрій ЗДЕСЕНКО, засновник і власник української мережі бутіків Charisma Fashion Group:

— Ідея цього проекту виникла за чашкою кави з Іриною Данилевською та Володимиром Ничипоруком. Ми обговорювали, що можемо зробити для популяризації чоловічої моди в Україні. 99% на UFW — це жіноча мода. Я запропонував влаштувати змагання кравців: об’єднати шоу з модою. 

Катерина ВОЗIАНОВА, засновниця майстерні чоловічих костюмів ручної роботи Indposhiv:

— В Україні є багато талановитих кравців, але про них ніхто не знає, і в них немає коштів, щоб себе піарити. Тому багато людей думає, що українські кравці — це щось «таке», і краще їздити до італійських та англійських.

Бруно БАЛЗАН, регіональний менеджер французького виробника тканин DORMEUIL:

— Ми 20 років на ринку України. Працюємо лише з ательє та кравцями. Ринок Східної Європи дуже цікавий для нас, тому що тут є традиція шити чоловічі костюми на замовлення. Тут розвинуті ательє та майстерні. Попри кризу, об’єм продажів наших тканин в Україні не лише не скоротився, а й зріс.

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, «День»
Газета: 
Рубрика: