До участі в конкурсі запрошуються усі талановиті особистості, креативні та дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості Київської області, йдеться в повідомленні департаменту комунікацій та взаємодії з громадськістю КОДА, що надійшла на адресу «Дня». Концепція повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз — всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень (згідно з умовами конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики).
Лише три обов’язкові умови, за яких заявку буде допущено до розгляду: ідея бренду має бути авторською; заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього; заявка містить опис концепції бренду.
Конкурс стартував 11 листопада, заявки приймаються до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено вже 25 листопада. За потреби переможцю буде надана фахова допомога в розробці брендбука туристичної Київщини, а організатори проведення конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики.