В експозиції представлені полотна, які жовгих шість років мандрували світом та побували у провідних галереях на трьох континентах у 20 країнах.
Це хрестоматійні полотна знаного художника, які мистецтвознавці називають сучасною творчою візитівкою України. Шість років картини Івана Степановича, який є засновником нових стилів у мистецтві, зокрема «пльонтанізму» (таку назву митець жартома дав своєму стилю — від слів «плести», «пльонтати»: картини ніби створені з клубочків чудернацьких ниток). Авторська техніка передачі зображення — пльонтанізм (від діалектизму «пльонтати» — плести, заплітати, переплітати): нанесення фарби тонкими кольоровими лініями, їх переплетення під різними кутами, чим досягається ефект об’ємності й світіння. Таке зображення, балансуючи на межі рукотворного і технологічного, через складність філігранного виконання і трудомісткість практично не підлягає повторенню. Вперше митець застосував у пейзажі (1972). Згодом термін пльонтанізм, набув значення авторського творчого методу — оригінальної системи світосприймання і його передачі на полотні, для якого характерна асиметрія ритмічних скорочень у кольорі й штрихах (мазках), метафоричність і символізм, деформація зображень, чим досягається ефект кульмінаційної напруги статичних образів; зосередження довкола тем екзистенції, буття людини, її місця у світі та проблем самопізнання).
Нині полотна Марчука повернулись додому, а позаду залишилися 40 виставок у різних країнах світу.
Нагадаємо, ці картини І. Марчука експонувалися у Європейському Парламенті в Бельгії, Палаці Націй у Женеві, Королівському культурному центрі в Аммані в Йорданії, Ноймюнстерському абатстві у Люксембурзі, Галереї Карфагену в Тунісі, Бангкокському центрі мистецтва та культури у Таїланді, Музеї імені Мустафи Ніяза в Туреччині і т. д.