Міністерство охорони здоров’я працює над поліпшенням гарячої лінії відомства, розширило кількість операторів, повідомив заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер на пресбрифінгу в Києві в понеділок, передає Інтерфакс-Україна.
«Ми починаємо зміну роботи гарячої лінії МОЗ. Ми додали операторів, і їх зараз приблизно 10. Також ми технічно оновили систему IP-телефонії, щоб ввести контроль дзвінків. Ми починаємо слухати, бачимо статистику в реальному часі. Call-центр двомовний — український та англійський. У вихідні ми приймаємо дзвінки на автовідповідач. Жодних бюджетних коштів на це не витрачали. Це був продукт інтелектуальної власності, який нам надали в користування», — сказав він.
Кучер наголосив, що міністерство має намір також поліпшити процес подання звернення. «Третім етапом буде побудова аналітичного компонента. Суть полягає в тому, що звернення громадянина не втрачається. Зараз у операторів є форми, які вони заповнюють і передають для обробки. Але ми хочемо взяти найкращу практику Кабміну, щоб контролювати обробку звернень у кращій якості», — сказав він.