Попри те, що Різдво — аж ніяк не національне свято в Японії, оскільки християнами є лише близько 1% населення, святкова атмосфера відчувається повсюди. Особливо чепуряться напередодні Різдва шопінг-моли. Приміром, шопінг-район у Токіо — Гінза, де розкішно прикрашені магазини та бутики, стає найкращим маршрутом для прогулянок, повідомляє trulytokyo.com.
Для багатьох японців грудень є місяцем, що знаменує собою початок «ілюмінації», коли громадські місця по всій Японії підсвічуються вогнями. Цього року, незважаючи на пандемію коронавірусу, прикрашання простору лишилося без змін. Японці вірять, що Різдво — це не так релігійне святкування, а час поширення щастя, і всі типові речі, які поєднуються з ним, мають однакові значення та відтінки.
Загалом святковий сезон в Японії святкують прямопротилежно, як це відбувається в західних країнах. В Японії Різдво — це час, коли друзі та пари проводять вечірки, складають плани, аби збиратися на вечерю та святкувати якомога більше. А Новий рік — пора, коли всі члени сім’ї збираються разом, відвідують храм і вступають у 1 січня з їжею та напоями.