Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Чи з'явиться українське кіно на легальному ринку?

29 січня, 1999 - 00:00

В Україні відкрилося представництво компанії «Прем'єр Відео фільм», яка вже кілька років працює на російському ринку, будучи активним учасником російської антипіратської асоціації. На запитання стосовно входження компанії в український відеоринок відповів її представник Ігор Караєв:

— На чому базується діяльність компанії, яку ви представляєте в Україні?

— Основа нашої діяльності — боротьба з піратською відеопродукцією, але зміцнюємо легальність відеобізнесу ми виключно засобами конкуренції. За рівнем цін боротися із «самопалом» практично неможливо, і ми сподіваємося тут на контакти з правоохоронними органами. А самі пропонуємо покупцеві передусім високу якість: всю нашу продукцію забезпечено спеціальними захисними голограмами. Також існує спеціальний програмний каталог компанії, що поповнюється на 200 найменувань на рік.

— Як ви відбираєте фільми для ліцензування?

— Ми намагаємося по можливості охопити весь спектр світової кінопродукції. Але, пропонуючи глядачеві жанрову різноманітність, ми орієнтуємося на шедеври світового кінематографу, виокремлюючи інтелектуальне кіно.

— І все-таки «головна частка» — це американська продукція?

— Так, цьому сприяють договірні контакти з «мейджерами» — голлівудськими кіновелетнями «ХХ Century Fox», «Universal», «Paramount», «Frean Works», незалежної «Miramax». Однак ми розпочали й формування колекції фільмів відомих французьких кінокомпаній «Gaumont» і «Canal».

Звісно, з особливою пристрастю ми підходимо до роботи з вітчизняними кінокартинами: просування «Особливостей національного полювання» показало, що інтерес до російського кіно досить великий. У тому числі — і в Україні.

— Чи плануєте ви випуск касет з українськими стрічками?

— Ми дуже зацікавлені у підтримці сучасного українського кіно: наша тиражна фабрика, що випускає понад сім мільйонів відеокасет на рік, може стати хорошою базою для популяризації найкращих українських стрічок.

— Які шляхи ви використовуватимете для просування своєї продукції в Україні?

— Звісно, це зв'язки з найбільшими кінотеатрами, особливо тими, в яких є сучасне обладнання. Також ми сподіваємося на співробітництво з провідними телекомпаніями, яким, на наш погляд, було б вигідно працювати з нашими пропозиціями. Цілком можливо, що ми налагодимо непогані контакти із спеціалізованими часописами й газетами, читачам яких зможемо надавати інформацію про всі новинки світу кіно.

Діана КЛОЧКО, «День»
Газета: 
Рубрика: