Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / СУСПІЛЬСТВО

29 жовтня, 1998 - 00:00

Мораль

Вирушаючи на дачу, чернігівська пенсіонерка Олександра
Коршок навряд передчувала біду. Скоріше, вважала, що їй пощастило. Знайомий
водій ПАЗику не тільки довіз до дачі, а й погодився зачекати, поки господиня
збере врожай. А тим часом, як повідомив «Дню» прокурор-криміналіст прокуратури
Чернігівської області Віктор Шахов, водій-«добродійник» із подільником,
якого підібрав на виїзді з міста, не марнував часу. Від’їхавши в лісосмугу,
вони викопали яму й повернулися за дачницею. Проте, попрямували з нею не
в місто, а в бік свіжовикопаної могили. Спочатку жертву намагалися задушити,
а потім добили молотком і закопали. Зібрані яблука, капусту й знаряддя
вбивства викинули дорогою в місто. Злочинців цікавили ключі від квартири.
Знаючи, що син жертви працював у Москві, вбивці розраховували на поживу.
Але грошей у квартирі вони так і не виявили, повідомляє кореспондент «Дня»
Сергій ЦИГАНКОВ. За підозрою у вбивстві з користі Олександри Коршок заарештовано
40-річного водія Олександра Є. і 30-річного безробітного Костянтина Н.

Голодні пенсіонери Вапнярки почали «рейкову війну»

Пасажирські поїзди, які йшли до Хмельницького, вранці 27-го
так само як і ввечері 26 жовтня запізнювалися на дев’ять, десять, одинадцять
годин. Причина — нечувана: на станції Вапнярка Жмеринського відділення
Південно-Західної залізниці пенсіонери, інваліди й інші малозабезпечені
сиділи на колії. У Вапнярці Томашпольського району пенсію не видавали з
березня цього року. Пригнічені жителі на знак протесту проти такого життя
26 жовтня вийшли «на колію». За нашими даними вночі (!) з 26 на 27 жовтня
листоноші принесли 40% квітневих пенсій пенсіонерам і 60% — інвалідам.
Микола Яровой, голова Томашпольської районної адміністрації, котрий побував
на місці події, факт «рейкової війни» підтвердив, але прокоментувати навідріз
відмовився. Кореспонденту Наталі ВЕРНИГОРІ не вдалося дізнатися, скільки
загалом потягів затрималися в дорозі та яку шкоду заподіяно державі. Та
навряд чи вона менша від суми незаплачених вапнярським пенсіонерам пенсій.

«Електронне око» буде стежити за дніпропетровськими
водіями

На головних автомобільних шляхах Дніпропетровська найближчим
часом будуть встановлені німецькі системи «Фотокор», які автоматично фіксують
номери машин, котрі перевищили швидкість, і точний час порушення. Це нововведення,
на думку начальника Дніпропетровського міського управління МВС Миколи Кабардіна,
істотно допоможе навести порядок на місцевих дорогах. Тільки нинішнього
року в Дніпропетровську, де нараховується 170 тисяч автомобілів (і щодня
вулицями проходить близько тисячі одиниць транзитного транспорту) співробітниками
ДАІ було зафіксовано 223 тисячі порушень правил дорожнього руху. За цей
час у 92 великих аваріях загинуло 68 чоловік, а 998 отримали травми та
поранення. Нова система стеження за дорожнім рухом, очевидно, допоможе
й боротьбі з поборами, за які нинішнього року були звільнені зі служби
чотири співробітники автоінспекції. До речі, в роботі з кадрами вирішено
застосувати і таке «новшество», як конкурс на звання кращого співробітника
ДАІ, повідомляє кореспондент «Дня» Вадим РИЖКОВ.

Закарпаття просить у прем’єра допомоги. Харчами

На пропозицію ряду депутатів, остання сесія Закарпатської
облради направила звернення до прем’єр-міністра В. Пустовойтенка з проханням
внести зміни до липневих постанов Кабміну «Про ввезення громадянами на
митну територію України продуктів харчування рослинного і тваринного походження»
та «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів від 27 серпня 1996
р. № 1010 «Про вдосконалення порядку ввезення (пересилання) громадянами
предметів (товарів) в Україну», повідомляє кореспондент «Дня» Василь ЗУБАЧ.
«З області, — вважає голова обласної ради Іван Іванчо, — у сусідні Угорщину
й Словаччину їздять за товарами безробітні, аби заробити собі на хліб,
а також ті, хто виїжджає туди на заробітки. Додому ці трудяги добираються
автотранспортом і не можуть доставити зароблене»... Згідно постанов, загальна
вартість продуктів харчування, які ввозяться однією особою, не повинна
перевищувати 50 ЕКЮ: 1 літр олії, ковбаси — 1 кілограм. Якщо перевозити
більше — необхідний сертифікат якості, а його в зарубіжних крамницях не
дають. Навіть за гроші. Тим часом люди ухитряються провозити продуктів
більше від установленої кількості. Але магазинні полиці спорожніли. Вітчизняний
виробник заповнити цей вакуум не встигає.

№207 29.10.98 «День»

При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»

Мораль

Вирушаючи на дачу, чернігівська пенсіонерка Олександра
Коршок навряд передчувала біду. Скоріше, вважала, що їй пощастило. Знайомий
водій ПАЗику не тільки довіз до дачі, а й погодився зачекати, поки господиня
збере врожай. А тим часом, як повідомив «Дню» прокурор-криміналіст прокуратури
Чернігівської області Віктор Шахов, водій-«добродійник» із подільником,
якого підібрав на виїзді з міста, не марнував часу. Від’їхавши в лісосмугу,
вони викопали яму й повернулися за дачницею. Проте, попрямували з нею не
в місто, а в бік свіжовикопаної могили. Спочатку жертву намагалися задушити,
а потім добили молотком і закопали. Зібрані яблука, капусту й знаряддя
вбивства викинули дорогою в місто. Злочинців цікавили ключі від квартири.
Знаючи, що син жертви працював у Москві, вбивці розраховували на поживу.
Але грошей у квартирі вони так і не виявили, повідомляє кореспондент «Дня»
Сергій ЦИГАНКОВ. За підозрою у вбивстві з користі Олександри Коршок заарештовано
40-річного водія Олександра Є. і 30-річного безробітного Костянтина Н.

Голодні пенсіонери Вапнярки почали «рейкову війну»

Пасажирські поїзди, які йшли до Хмельницького, вранці 27-го
так само як і ввечері 26 жовтня запізнювалися на дев’ять, десять, одинадцять
годин. Причина — нечувана: на станції Вапнярка Жмеринського відділення
Південно-Західної залізниці пенсіонери, інваліди й інші малозабезпечені
сиділи на колії. У Вапнярці Томашпольського району пенсію не видавали з
березня цього року. Пригнічені жителі на знак протесту проти такого життя
26 жовтня вийшли «на колію». За нашими даними вночі (!) з 26 на 27 жовтня
листоноші принесли 40% квітневих пенсій пенсіонерам і 60% — інвалідам.
Микола Яровой, голова Томашпольської районної адміністрації, котрий побував
на місці події, факт «рейкової війни» підтвердив, але прокоментувати навідріз
відмовився. Кореспонденту Наталі ВЕРНИГОРІ не вдалося дізнатися, скільки
загалом потягів затрималися в дорозі та яку шкоду заподіяно державі. Та
навряд чи вона менша від суми незаплачених вапнярським пенсіонерам пенсій.

«Електронне око» буде стежити за дніпропетровськими
водіями

На головних автомобільних шляхах Дніпропетровська найближчим
часом будуть встановлені німецькі системи «Фотокор», які автоматично фіксують
номери машин, котрі перевищили швидкість, і точний час порушення. Це нововведення,
на думку начальника Дніпропетровського міського управління МВС Миколи Кабардіна,
істотно допоможе навести порядок на місцевих дорогах. Тільки нинішнього
року в Дніпропетровську, де нараховується 170 тисяч автомобілів (і щодня
вулицями проходить близько тисячі одиниць транзитного транспорту) співробітниками
ДАІ було зафіксовано 223 тисячі порушень правил дорожнього руху. За цей
час у 92 великих аваріях загинуло 68 чоловік, а 998 отримали травми та
поранення. Нова система стеження за дорожнім рухом, очевидно, допоможе
й боротьбі з поборами, за які нинішнього року були звільнені зі служби
чотири співробітники автоінспекції. До речі, в роботі з кадрами вирішено
застосувати і таке «новшество», як конкурс на звання кращого співробітника
ДАІ, повідомляє кореспондент «Дня» Вадим РИЖКОВ.

Закарпаття просить у прем’єра допомоги. Харчами

На пропозицію ряду депутатів, остання сесія Закарпатської
облради направила звернення до прем’єр-міністра В. Пустовойтенка з проханням
внести зміни до липневих постанов Кабміну «Про ввезення громадянами на
митну територію України продуктів харчування рослинного і тваринного походження»
та «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів від 27 серпня 1996
р. № 1010 «Про вдосконалення порядку ввезення (пересилання) громадянами
предметів (товарів) в Україну», повідомляє кореспондент «Дня» Василь ЗУБАЧ.
«З області, — вважає голова обласної ради Іван Іванчо, — у сусідні Угорщину
й Словаччину їздять за товарами безробітні, аби заробити собі на хліб,
а також ті, хто виїжджає туди на заробітки. Додому ці трудяги добираються
автотранспортом і не можуть доставити зароблене»... Згідно постанов, загальна
вартість продуктів харчування, які ввозяться однією особою, не повинна
перевищувати 50 ЕКЮ: 1 літр олії, ковбаси — 1 кілограм. Якщо перевозити
більше — необхідний сертифікат якості, а його в зарубіжних крамницях не
дають. Навіть за гроші. Тим часом люди ухитряються провозити продуктів
більше від установленої кількості. Але магазинні полиці спорожніли. Вітчизняний
виробник заповнити цей вакуум не встигає.

№207 29.10.98 «День»

При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»

Газета: 
Рубрика: