Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / СУСПІЛЬСТВО

22 березня, 2011 - 00:00

Рівненські атомники додатково тренуються на випадок сейсмічного впливу

Тренінги діяльності оперативного персоналу в умовах імовірного сейсмічного впливу, пожежі чи аварійного відключення енергоживлення запроваджені на Рівненській АЕС. У навчаннях на повномасштабних тренажерах згідно із наказом генерального директора РАЕС Михайла Колісниченка візьмуть участь усі працівники оперативних змін, як повідомив головний диспетчер станції Володимир Леонов. Попередньо, згідно з програмою модернізації ядерного об’єкта, вони освоїли цифровий програмно-технічний комплекс, яким замінено застаріле антисейсмічне обладнання на АЕС. Рівненські атомники також закріплюють свої знання й уміння щодо управління ситуаціями, коли через знеструмлення станції в дію вступають дизельні генератори, які подають живлення для систем безпеки, у тому числі й тих, що відводять тепло від реактора, та спрацьовує система додаткового підкачування води. Персонал РАЕС постійно проводить протиаварійні тренування, відпрацьовуючи сценарії, виконання яких необхідне при зупинці, пуску енергоблоків з «нуля», в умовах радіоактивного забруднення промислового майданчика, при стихійних аномаліях тощо, зауважив головний диспетчер, повідомляє Людмила СТЕПЧУК, Рівне.

Чому робота має бути улюбленою

Вимоглива, невдячна та нестабільна робота пригнічує людину більше, ніж безробіття, переконалися австралійські дослідники. Довгий час експерти вважали, що праця робить людину щасливішою, на відміну від бездіяльності. Втім, виявляється, це стосується лише роботи, яка до душі. Погана ж посада має шкідливий вплив на душевне здоров’я працівника. До такого висновку дійшли експерти з Австралійського національного університету, проаналізували дані відносно 7 тисяч осіб за 7 років, повідомляє «Українська правда» з посиланням на The Time. «Як і передбачалося, ми виявили, що безробітні респонденти мали знано гірший стан психічного здоров’я порівняно з працевлаштованими. Однак, стан психічного здоров’я безробітних був сумірним або, частіше, кращим, ніж у тих, хто працює на роботах найнижчої психологічної якості», — говориться у звіті науковців. Перехід від безробіття до роботи високої психологічної якості приносить із собою поліпшення психічного здоров’я. Тоді ж як психічне здоров’я працівників, невдоволених своєю роботою, із часом погіршується — і що гіршою є робота, то більше це позначається на самопочутті працівника. Тож тим, хто перебуває в пошуках роботи, дослідники радять, за можливості, звертати увагу на вакансії, що пропонують більшу впевненість, незалежність та помірну завантаженість. Роботодавцям також рекомендується не забувати про те, що щасливий співробітник є значно кориснішим за нещасного.

Мер Черкас в інтернеті оголосив конкурс на найкращу аватарку для міста

Конкурс на найкращий логотип (аватарку) Черкас, яка буде чітко ідентифікувати місто в соціальних мережах та інтернеті загалом, оголосив у своєму інтернет-щоденнику міський голова Черкас Сергій Одарич. Він зазначив, що спілкуючись із друзями у «Фейсбуці», помітив, що в Черкас немає свого логотипу (так званої аватарки), який би ідентифікував місто, якось вирізняв його серед інших. «Зараз на сторінці міста Черкаси стоїть титулка з міським прапором, — пише мер у своєму блозі http://sergiyodarych.livejournal.com/150660.html. — Натомість у інших міст світу ці аватарки дуже оригінальні. На них зображені визначні місця того чи іншого мегаполіса. Такі собі символи, за якими кожен може легко впізнати це місто». Сергій Одарич зізнався, що прагне, аби Черкаси також мали свій символ-логотип, близький для кожного черкасця. Щоб він об’єднував усіх вихідців із міста, незалежно від того, де вони перебувають: чи то в Києві, чи то Лондоні, або ж у Нью-Йорку. За словами Одарича, логотипом міста можуть бути колажі з фото визначних місць чи, можливо, якісь власні дизайнерські варіанти логотипів, які б символізували Черкаси. Свої варіанти він попросив розміщувати прямо у нього в інтернет-щоденнику. А автору найкращої роботи пообіцяв спеціальний приз, повідомляє Анатолій БАБАК.

Громадськість звинувачує тютюнові компанії у піарі куріння

Громадські активісти, які виступають за зменшення поширеності куріння, а також низка народних депутатів звинувачують тютюнові компанії у використанні «темного» маркетингу для пропаганди куріння серед молоді. Причиною стала масова молодіжна дискотека «Піратська станція TEATRO» (Urban Wave), яка відбулася 12 березня за підтримки Міжнародної тютюнової компанії JTI (Japan Tobacco International). На ній були присутні до 6,5 тис. людей. На цій масовій дискотеці було виявлено серію грубих порушень законодавства з боку організаторів та спонсорів. З приводу порушень законодавства, які мали місце під час проведення молодіжної дискотеки Urban Wave, народні депутати планують ініціювати позов до Генеральної прокуратури України. «Танцювальний фестиваль № 1 в Україні, як його позиціонують організатори, насправді перетворився на продуману акцію для тотального залучення молоді до куріння. Для початківців сигарети роздаються поштучно та безкоштовно, — каже голова правління Регіонального центру громадянського представництва «Життя» Андрій Скіпальський. — Уявіть собі, ви зовсім молода людина, прийшли, як казали організатори, на фестиваль музики, а потрапили на виставковий захід для курців в зал, де курять скрізь і ніде не можна сховатися від сигаретного диму. Це порушення норми про необхідність спеціально відведених місць для куріння. При цьому, щоб потрапити в зони розваг, вам обов’язково треба було мати з собою пачку сигарет Camel. Ми нарахували близько 20 стендів, біля яких стоять привабливі дівчата та пропонують сигарети, — «виставковий захід». Ця історія з молодіжною дискотекою Urban Wave від JTI показує, що грошовиті тютюнові компанії використовують шпаринки в законодавстві для того, щоб «завоювати ринок», а по суті — розповсюджувати та пропагувати куріння в суспільстві. Саме тому у нас є один простий шлях — повністю звільнитися від реклами сигарет, прибравши всі шпаринки законодавства. Саме це і має зробити законопроект № 5164, який має повністю заборонити рекламу сигарет, включно зі спонсорством, конкурсів та реклами в інтернеті.

Газета: 
Рубрика: