Уже кілька днів вулиці Києва «прикрашають» страшні в незрозумілі з першого погляду білборди — білий напис на чорному фоні «Мама, чому я помер» або «Мамо, чому я урод», поруч картинка — або могилка, або відбиток шестипалої руки. Нижче попередження — «У наркоманів не буває здорових дітей». Ця жорстка і жорстока реклама була вибрана Асоціацією зовнішньої реклами України свідомо для пропагування здорового образу життя. У першу чергу така реклама має на меті вплинути на людей, які готові попробувати наркотики або готові почати приймати більш важкі наркотичні речовини — тобто, в основному, на молодь.
«Без наркотиків краще!» — так називається цьогорічна безпрецедентна акція Асоціації зовнішньої реклами України, що стартувала в Києві минулого тижня. Протягом другої половини серпня — вересня на вулицях Києва, Закарпаття, Чернігова буде розміщено більше ніж 500 плакатів соціальної реклами, розробленої агентством Adam Smith Advertising. «Ми усвідомлюємо, що така реклама може викликати негативну реакцію, оскільки в Україні люди звикли до доброї реклами, яка закликає вибирати здорові способи життя, — повідомили в Асоціації зовнішньої реклами. — Але, як свідчить міжнародна практика, подібна реклама дуже рідко є дієвою в боротьбі з наркоманією. Набагато ефективнішою є реклама залякувальна, негативна. А оскільки наша мета є не тільки пропагувати значення соціальної реклами для суспільства, але й досягнути практичного результату, Асоціацією було вибрано саме цей сюжет».