Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Натали» як дзеркало жіночих очікувань

24 жовтня, 1998 - 00:00

— Обличчя будь-якого видання — його обкладинка. Як вони народжуються?

— Все починається з ідеї, потім ми детально розробляємо сам образ. Продумуємо все: від черевичків до капелюшка. Тут не може бути випадкових речей — будь-який нюанс працює «на образ». Пам’ятаєте нашу червневу обкладинку 1997 року — дівчину в капелюсі з квітами? Тоді ми придбали в «Роксолані» кошик квітів і замовили флористовi прикрасити кілька капелюшків, із яких потім вибрали один-єдиний, той, який читачі згодом побачили на обкладинці.

— Якщо вбрання й аксесуари добираються так ретельно, можна собі уявити, наскільки складний процес відбору самої моделі.

— Пошук перспективних дівчат ведеться постійно. Ми відвідуємо конкурси краси, де шукаємо цікаві обличчя, ну й, природно, тісно співпрацюємо з провідними модельними агентствами, які допомагають нам відбирати дівчат. У редакції створено спеціальний банк даних, куди внесено всіх моделей, які становлять для нас інтерес. На наших обкладинках уже «побували» міс Україна 1996, 1997 і 1998 років, переможниця міжнародного конкурсу «Elite Model Look» 1996 року, міс LG по СНД, міс Харків, Київ, Львів.

— Наскільки я розумію, ви працюєте тільки з професіоналами або переможницями конкурсів краси. А у простої дівчини є шанс потрапити на обкладинку «Натали»? Приміром, за гроші?

— Наші обкладинки не продаються. Адже ми не просто вибираємо дівчину, яка нам сподобалася. Серед претенденток проводиться кастинг, модель мусить не лише добре виглядати, але й зуміти виразити, донести до читачів ідею обкладинки. На це здатні далеко не всі, й лише зовнішніх даних часом буває недостатньо. Для зйомок зазвичай відбираємо трьох дівчат і готуємо три варіанти обкладинки, потім вони передаються маркетологам, які методом тестування визначають кращу. Ось так народжується обкладинка «Натали».

— А шлях ілюстрації до журналу такий же довгий, як і до обкладинки?

— Деякі ілюстрації ми замовляємо в фотоагентствах, але більшість — результат спільної творчості наших фотографів і стилістів. У редакції немає штатного фотографа — ми співпрацюємо з кращими українськими та російськими майстрами. Одним замовляємо, наприклад, предметну зйомку, іншим — репортажі. Ідея зйомки завжди наша, а втілення її в життя — справа фотографа, але обов’язково під керівництвом нашого стиліста.

— А чим iще займається стиліст і де можна цього навчитися?

— Спеціального навчального закладу, в якому готують стилістів, на жаль, поки що не існує. Свої кадри ми, як-то кажуть, зростили у власному колективі. І, слід відзначити, дуже ними задоволені. Якість ілюстрацій у журналі — візитна картка наших стилістів. Вони керують знімальною групою, підбирають одяг, визначають композицію кадру. Проте найголовніша якість для стиліста — вміння передбачити як картинка «ляже» на сторінку, як впишеться в текст.

— Я чула, ваша червнева обкладинка знімалася на Кіпрі. Ви часто проводите зйомки за кордоном?

— Зйомки за кордоном — це не примха і не розкіш. Це необхідність, продиктована технологічним процесом. Робота над номером починається за три місяці до того, як він надходить до читача. Наприклад, ту ж червневу обкладинку ми знімали на початку квітня. Уявіть собі дівчину в купальнику, яка повинна з усмішкою пірнути... в крижані води Дніпра. Якщо вона звідти й випірне, то явно без усмішки і в такому вигляді, що навряд читачі повірять у «лагідну владу води». Ось і довелося їхати до теплого моря. Ми завжди випереджаємо час на сезон. Днями, приміром, здали грудневий номер і зустріли Новий рік. Найближчим часом маємо намір відправити знімальну групу у Альпи по сніг — знімати лютневу обкладинку. Двічі на рік — навесні й восени — наш фотокореспондент їздить на покази мод до Парижа. Тому читачі можуть не сумніватися: «модна» інформація у нас із перших рук.

— Ваше «Меню» завжди виглядає апетитно. Ви куштуєте страви, про які пишете?

— Перш ніж «нагодувати» читачів «Натали», ми вирушаємо інкогніто до ресторану, дегустуємо страви і лиш потім вирішуємо, чи проводити зйомки. Ми куштуємо, а фігура страждає! Потім доводиться приводити себе в порядок за допомогою рубрики «Зарядка», яку буде відновлено в січневому номері на прохання наших читачів. До речі, «тестуємо» ми не лише страви, але й новинки косметики, які потім рекомендуємо вам.

— Як відреагували читачі на визнання «Натали» журналом року?

— Збільшилася й без того величезна редакційна пошта. До речі, саме завдяки їй народилися рубрики «Старша подруга», «Шок», «Думка читача». Багато тем наших матеріалів підказали читачі в листах.

№204 24.10.98 «День»

При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Олена МЕНЬШИКОВА
Газета: 
Рубрика: