Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Парк міського транспорту оновлюється... в борг

1 серпня, 1998 - 00:00

Миколаївські трамваї й тролейбуси вже давно дихають на ладан: тільки за останні роки парк скоротився відповідно на 25 і 36 одиниць, ще велика кількість вагонів і машин стоять «на приколі» через відсутність запчастин. Аби міський електротранспорт не помер остаточно, сесія міськради вирішила взяти через «Укрексімбанк» чеський експортний кредит у сумі понад $8 мільйонів, який до чехів же, підприємства «Транспортні системи», й повернеться в обмін на комплектуючі та 36 трамвайних вагонів. 30 тролейбусів буде придбано в лізинг терміном на шість років у Львівського автобусного заводу. Єдине, чого не змогли визначити депутати міськради, — з яких джерел повертати борги: підвищення тарифів на проїзд у комунальному транспорті з минулого тижня заборонено рішенням Верховної Ради, до того ж воно може викликати негативний резонанс. При цьому підприємство «Миколаївелектротранс», дві третини пасажирів якого є пільговиками різних категорій, окупає себе лише наполовину. Очевидно, для погашення боргів доведеться брати чергові кредити, що вже практикується, наприклад, при виплаті зарплат бюджетникам. Головне, щоб до того часу в місті залишилася власність, яку можна закласти, бо, як підтвердив на одній із прес-конференцій міський голова Анатолій Олейник, у Миколаєві закладено навіть... будівлю міськвиконкому — за кредит в $11 мільйонів, отриманий у банку «Аваль».

Данило КЛЯХІН, «День»
Газета: 
Рубрика: