Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Поїзд прибуває за розкладом...»

15 серпня, 1998 - 00:00

Хто хоча б один раз телефонував за номером 005 — телефоном довідково-інформаційної служби Центра для обслуговування пасажирів — не одноразово проклинав довгі й короткі гудки, що частенько є своєрідною відповіддю на ще не поставлене запитання. Чому? Звідки така зневага до пасажира? І я вирушив туди...

Безпосередньо в службі працюють 42 жінки, котрі отримують оклад 96 гривень. Працюють у чотири зміни: вдень по 10 осіб, вночі — по 5. Робота дванадцятигодинна. Статистику обліку дзвінків, що надходять, ніхто не веде, але розмова не припиняється ні на хвилину — на кожного оператора припадає три лінії. Тобто якщо вона розмовляє з одним, двоє чекають своєї черги. Таким чином, на тримільйонний Київ є всього 30 вільних ліній, які, проте, вільними бувають надто рідко. Цього явно не вистачає. Якщо ви телефонуєте й слухалку ніхто не бере — отже оператор в цей момент розмовляє з пасажиром. Якщо лунають короткі гудки — всі лінії зараз зайняті.

Крім того, ситуацію істотно ускладнюють вже традиційні щорічні літні ремонти шляхів, які цього року триватимуть до середини серпня. Через це електропоїзди поміняли звичний графік руху й вирушають з різних станцій. Відповідати на запитання щодо руху електричок операторам також доводиться, що додатково завантажує лінії.

Інформаційно-довідкова служба — збиткова служба. Грошей вона не приносить жодної копійки. Питання перетворення служби на більш інформаційну й гнучку — номер один для заступника начальника Центра Миколи Шпека. Необхідно міняти саму систему: переобладнати техніку та збільшити кількість операторів. На все потрібні гроші. Але працівники міськадміністрації уваги на проблеми служби поки не звертають. Можливо, тому, що дізнаватися коли вирушає або прибуває «їхній» поїзд — не їхня проблема. Є маса підлеглих...

Сергій ЯРМОЛЮК, «День»
Газета: 
Рубрика: