В київській «Я-галереї» відкрилася виставка «Авторські книжки» та щоденники». Автором всіх робіт цієї експозиції є харківський художник Павло Маков.
«Книжки та щоденники» об’єднують витвори Макова з 1994 по 2004 роки. Це, здебільшого, фрагменти саморобних авторських книжок, серед яких, в тому числі, й достатньо відомі, вже раніше експоновані книги «Води» (1994, папір, шовкодрук, наклад 40 примірників, але після друку було зібрано лише 15, котрі знаходяться в приватних колекціях США, Німеччини, Данії), «Фонтан виснаження. Квітневі війни» (1995, з використанням віршів американської поетеси Бесс Джоселоу, папір, intaglio, шовкодрук, 12 примірників знаходяться в колекціях та зібраннях Росії, України, Японії, США, Німеччини), «Анатомія мішені» (частина I — Антропологія, 1998, 21 сторінка підручника з анатомії, intaglio, фото, олія, трафарет, літографія; частина II — Антропологія, 15 сторінок того таки підручника, літографія, фото, олія, трафарет, зроблена в одному екземплярі і лишилася у власності автора), книга-килим «Три сестри» (1999, папір, шовкодрук, наклад 16 примірників, колекції США, України, Данії), «Книга Дванадцяти кораблів» (1999—2000, папір, intaglio, олія, трафарет, колаж, 24 сторінки+12 паперових корабликів, зроблена в одному екземплярі, власність автора), «Олов’яний щоденник «Битва за піраміду» (2000, папір, intaglio, фото, олівець, олія, трафарет, 20 сторінок, єдиний екземпляр зберігається в Києві), «Sudetische Nahtigall» (2001, папір ручної роботи, intaglio, 23 сторінки, існує в одному екземплярі, власність автора), «Олов’яний щоденник «Празькі зустрічі» (2001, папір, intaglio, фото, червоний олівець, існує в одному екземплярі в приватній колекції в Києві), «Олов’яний щоденник «Утопія. Облога Пентагону» (2003—2004, папір, intaglio, комп’ютерна графіка, малюнок, печатки, 29 сторінок, існує в одному екземплярі, зберігається в Києві).
Таким чином, як бачимо, всі ті роботи — одиничні або малотиражні, дійсно суто авторські, виконані в різних техніках і являють собою композиції на різні теми. Проте в них надзвичайно багато спільного; можна сказати, що харківський художник все життя пише (чи б пак, малює) одну й ту ж книгу. Банальні алегорії, нудьга повсякденності є невід’ємними частинами авторського стилю і основним змістом творів Макова. Саме це і робить Макова одним з найстабільніших українських художників — може, навіть найстабільнішим серед усіх. І саме це приваблює до нього публіку в наші нестабільні часи.