Дослідження, які провів Київський міжнародний інститут соціології (КМІС), показали, що поширення Інтернету в Україні відбувається значно повільніше, ніж у розвинених країнах Західної Європи та Північної Америки Так, за даними соціологів, 1997 року користувачі Інтернету в Україні становили лише 1% дорослого населення. Протягом 2002—2010 років відбувалося повільне зростання кількості користувачів (від 1% до 6%). Значно зросла кількість користувачів Інтернету аж 2011 року — на 11% (у березні минулого року Інтернетом в Україні користувалися 32% українців, у лютому 2012-го — 43%). За даними дослідження, користування Інтернетом у нас залежить від віку: серед дорослого населення до 50 років частка користувачів становить 61%. Правда, торік соціологи побачили помітне збільшення інтернет-аудиторії в усіх вікових групах, окрім старших ніж 70 років.
Торік різко покращилася ситуація навіть у маленьких містах (з 24% користувачів у березні 2011 до 30% — у лютому 2012 р.) та сільській місцевості (з 14% у березні 2011 до 22% — у лютому 2012 р.). Що ж до статі, то тут суттєвої різниці у кількості користувачів Інтернету немає: 51% становлять чоловіки, 49% — жінки. Якщо брати вік, то 63% — це люди, молодші за 40 років; якщо брати рівень освіти, то 55% користувачів мають вищу та незакінчену вищу освіту. При цьому 59% користувачів, згідно з дослідженнями КМІСу, мають дохід вище середнього, й 84% проживають у містах. Дослідження КМІСу також показало, що існує декілька бар’єрів, які заважають користуватися Інтернетом. Відсутність знань та навичок користування становлять 46%, відсутність технічних можливостей — 24%; припущення, що в Інтернеті немає нічого цікавого, — 15%; відсутність фінансової можливості — 10%. Респондентам також ставили запитання, з якою метою вони відвідували Інтернет за останні 6 місяців. Виявилося, що основні причини —спілкування (35%), перегляд/прослуховування онлайн-медіа (31%), завантаження даних (26%), фінансові операції (8%), ігри (7%).