Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Виставка дає нам орієнтири»

«Екстракт» найкращих світлин з фотоконкурсу «Дня» різних років представлено в агропромхолдингу «Астарта»
26 серпня, 2016 - 13:55

У цій компанії жоден ранок не минає без «Дня». Одним із пріоритетних напрямів розвитку в холдингу вважають підтримку соціальних проектів та сприяння всебічному удосконаленню персоналу. Тож кращого подарунку до Дня Незалежності, ніж проекти «Дня», годі було й шукати. Старший радник гендиректора агропромхолдину Богдан Будзан вважає: «День» та їхня компанія мають спільні цінності, які вже сповідують понад 20 років. «Коли я приходжу на роботу, на столі на мене вже чекає свіжий «День», — розповідає Богдан Будзан. — Наша компанія будується на духовності, чесності та порядності, і читаючи «День», я бачу тут такі самі принципи і цінності. Я пам’ятаю ще перші випуски газети. «День» завжди тримав свою лінію високої інтелектуальності та патріотизму».

Окрім добірки найкращих світлин Міжнародного фотоконкурсу різних років, «День» представив в офісі холдингу й свої книжкові видання, які викликали не менший інтерес. Практично жоден із присутніх не пішов із виставки без книжки від «Дня» чи «Маршруту №1». «Ця виставка є партнерським проектом газети «День» і, по суті, дайджестом життєствердних, історичних, прекрасних робіт, які знайдуть свій відгук у серці кожного, — говорить керівник корпоративно-соціальних проектів компанії Людмила Гарбуз. Саме вона і запросила «День» із виставкою. — Всі ми розуміємо, скільки нам доводиться долати викликів. Їх не менше, аніж хрестиків у нашій символіці — вишиванках. Завдяки таким проектам ми пам’ятаємо, що за 25 роками Незалежності стоять тисячоліття державотворення. Ми рухаємося далі і тримаємо вектор духовного через земне».

«Раніше було важко уявити проведення виставки такого серйозного формату в наших стінах, — каже виконавчий директор компанії Валерій Павленко. — Проте зараз таке відчуття, що це мало відбутися в нас уже давно». Розглядаючи світлини, працівники холдингу зазначали, що бачать в них значно більше, ніж просто фото. У роботах закладені глибокі смисли, які важливо обговорювати та інтерпретувати. А обговорювали тут вражаючий зв’язок поколінь, зображений на фото, надію та віру в майбутнє.

«Астарта» має свій шлях, і в цій виставці хотілося передати шлях, — ділиться директор з персоналу компанії Юліана Перун. — Передати те чудо, яке є в нас усіх. Це чудо в тому, що маємо змогу жити вільними людьми у своїй країні. Хотілося б, щоб церез ці картини до нас постукала вічність і сказала: ось я — твоя історія і твоє майбутнє. Маю велику надію, що це вдалося, бо з цих картин на нас дивиться і історія, і майбутнє. Так і в нас у компанії: ми знаємо свою історію і дивимося в майбутнє, ми дивимося на смисли і на те, що робимо сьогодні і що робитимемо завтра на цій землі».

«День» — моя улюблена газета. Це видання, яке працює більш ефективно за своїми результатами, ніж Міністерство культури, Міністерство інформації і, можливо, навіть найбільш ефективно в питаннях безпеки та стратегічних комунікацій, — додає Людмила Гарбуз. — Ця виставка є життєствердною, я навіть дала їй умовну назву «Неопалима купина». Ця виставка дає нам орієнтири і вектори руху. Хоч Незалежності тільки 25 років, ми маємо прекрасну 1000-літню історію державності. Щодо фото — у мене є кілька улюбленних. Це і «На варті», де тисячолітні скіфські баби на пагорбі стоять справді на варті нашої історії й нагадують нам про неї. Також робота з дівчиною на тлі Михайлівського собору, знята під час Майдану. І фото, де співають бабусі з одного боку, а з другого боку хлопець в одязі кришнаїта. Книжові видання газети я постійно відслідковую на всіх виставках. Це дуже важливі проекти для суспільства, дай Боже, щоб вони і далі розвивалися».

«Фотографії газети дуже актуальні і завжди «в точку», — ділиться враженнями від виставки Богдан Будзан. — Вони вбирають у себе дуже багато: як політичні, так і націєтворчі події в житті країни. Для цієї виставки відібрали 12 робіт. Це водночас дуже добре і дуже мало. Дивлячись на фото, ловлю себе на бажанні бачити їх більше. Бо це своєрідні історії. За мить фото не роздивитися — щоразу я бачу новий елемент, який робить світлину більш глибокою. Хочу познайомитися з авторами цих робіт, бо це неймовірно — ловити влучні моменти і робити знімок, який є ніби статичним, але за ним насправді відбувається дійство. З видань газети сьогодні придбав «Україна Incognita». Надзвичайно цікаво читати те, що засновано на історичних фактах. А найголовніше — те, що написано доступною для кожного мовою. До слова, я теж долучився до авторів «Дня», надіславши статтю, присвячену генієві Богдана Ступки (див. на сайті «Дня» day.kyiv.ua)».

Фотовиставка буде прикрашати головний офіс агропромхолдингу протягом місяця, а потім вирушить у «подорож» іншими офісами підприємства по всій Україні! Будемо сподіватися, що приклад цього відповідального бізнесу надихне й інші компанії, адже саме така робота із суспільством може принести найцінніший результат.

Віталій АНДРОНІК. Фото Артема СЛІПАЧУКА, «День»
Газета: 
Рубрика: