Начальник Управління освіти м. Києва Борис Жебровський відмітив, що тестова система вимірювання знань сприяє збереженню талантів в Україні, бо руйнує систему прав «телефонних дзвінків» та «конвертів», роблячи ще один крок до становлення правової держави.
Викладачі Київського ліцею бізнесу Валерій Леонський та Микола Лавінський зауважили: «Застосування традиційних методів вимірювання знань гальмує процес інформатизації освіти, що на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій набувають надзвичайної актуальності об’єктивні та точні методи вимірювання та оцінювання знань. Наприкінці 70-х років було проведено соціологічне дослідження з метою з’ясування причин, які привели до широкого використання тестів у навчальних закладах США. Воно виявили три основні причини цього процесу — бізнесовий інтерес до максимально ефективного використання людських ресурсів, прагнення винагороджувати талант незалежно від його соціального походження, загально визнана необхідність американців у національних стандартах. В Україні за радянських часів критика основних положень тестології базувалася лише на ідеологічних засадах. Позитивна спроба стандартизувати в масштабах країни вимірювання та оцінювання знань усіх випускників загальноосвітніх шкіл за єдиними критеріями залишилась, на превеликий жаль, тільки невдалою спробою. Це сталося з причин недостатньої наукової, методичної та організаційної підготовки цієї акції.»
Сьогодні у світі тестування вийшло далеко за межі системи освіти і використовується при масових іспитах на професійну здатність (до речі, в Україні так перевіряють лікарів), масових наборах до армії і комплектації спеціальних підрозділів поліції та інших служб.