Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Запоріжжя «розкриває карти» туристам

3 грудня, 2008 - 00:00

У рамках проекту «Регіональне самоврядування та розвиток» у Запорізькій області почали діяти перші в Україні регіональна електронна карта туристичних об’єктів та інформаційний центр для туристів: мандрівники можуть дізнатися все про туристичну інфраструктуру Запорізького краю та вибрати собі маршрут до душі, не виходячи з дому.

— Перелік пам’яток природи, історії та культури в регіоні та стратегія їх розвитку в нас вже були готові, для втілення всього цього в життя не вистачало лише коштів, — говорить заступник начальника управління культури та туризму Запорізької облдержадміністрації Людмила Брацило. — Наразі проекти щодо розвитку туристичної привабливості нашого краю фінансує фонд «Канада — Україна», туризм та відпочинок стали пріоритетними напрямками розвитку Запорізької області. Туристи, які приїдуть до нас на «Євро-2012», зможуть відвідати кількасот об’єктів, у тому числі пам’ятки острова Хортиця, заповідник «Кам’яна Могила» та Бердянський аквапарк. Як повідомила керівник проекту «Регіональне самоврядування та розвиток» Ірина Лєх, запорізькими електронною картою та інформаційним центром вже користуються перші групи іноземних туристів, яких зацікавило Запоріжжя. Єдине, що кульгає — туристична інфраструктура, яка мала б забезпечувати закордонним гостям європейський рівень комфорту. Тому в крупних місцях туристичного паломництва буде збудовано готелі, кемпінги, під’їздні шляхи та інші об’єкти із обслуговування туристів. Наразі йде пошук інвесторів.

— До початку «Євро-2012» Запорізька область матиме розвинену туристично-рекреаційну галузь, — резюмує Ірина Лєх. — Наша головна мета — зробити все можливе, щоб Запоріжжя з його козацькою спадщиною і величезним туристичним потенціалом стали міжнародним брендом, щоб європейці мріяли побувати в нас і побачити все це на власні очі.

Із цією метою організатори оголосили конкурс логотипів, слоганів та рекламних ідей «Запоріжжя туристичне». Участь у ньому може взяти будь-яка людина, незалежно від професії та освіти, головне — щоб вона мала цікаві ідеї. Роботи-переможці стануть основою для формування міжнародного бренду Запорізької області.

Євген СОЛОНИНА
Газета: 
Рубрика: