Не виключено, що «чарівне королівство Мікі Мауса та його друзів» незабаром утратить свою незалежність. Компанія Уолта Діснея бореться за виживання з одним із найбільших у Сполучених Штатах кабельним телеканалом Comcat, який практично узяв її в облогу, запропонувавши $66 млрд. за об’єднання компаній. Такий крок Comcat пояснює як цілком логічний з огляду на вигоди від такого злиття. Компанія Діснея, що пережила період відродження наприкінці 80-х — початку 90-х років, за останні п’ять років майже пішла на дно. Американський телеканал АВС, що є власністю анімаційної компанії, став найменш прибутковим з чотирьох провідних американських телемереж. Останнім ударом стала відмова від переговорів щодо подальшої співпраці комп’ютерної студії Pixar, яку часто пов’язують із «золотим віком» анімації Діснея.
Пропозиція Comcat насправді дуже заманлива. За умови злиття компаній прибуток Comcat та компанії Діснея перебільшуватиме прибутки Nime Warner, найбільшої медіакомпанії у світі. Окрім того, компанії об’єднали б і кількість глядачів та користувачів інтернет-сайтів. Однак виконавчий директор компанії Діснея Мішель Ейзнер закликає акціонерів не поспішати з рішенням і пропонує аналітикам детально обміркувати пропозицію Comcat. На думку керівництва компанії Діснея, вони самі зможуть забезпечити собі глядачів та достатній прибуток. Поки що невідомо, як довго працюватимуть аналітики, однак фінансисти з Уолт- стріт уже назвали пропозицію досить вигідною. Вони стверджують, що сума, запропонована Comcat, на 5 мільярдів перевищує реальну вартість компанії Діснея.
Comcat обрав найзручніший момент для злиття компаній, оскільки в кулуарах великого дому Діснея точаться гострі міжусобиці між Мішелем Ейзнером та племінником засновника анімаційної компанії Роєм Діснеєм, котрий звинувачує Ейзнера в усіх неприємностях і намагається усунути його з посади. Тож пропозиція Comcat тільки підливає олії у вогонь. На думку оглядачів, така політика компанії повністю узгоджується з її історією. Comcat починав малою кабельною компанією в штаті Міссісіпі у 1963 році і швидко зріс завдяки неймовірним закупівельним апетитам. Хоча канал маловідомий за межами Сполучених Штатів, він нараховує більше 21 мільйона глядачів і інтернет-користувачів та має більше $18 млрд. щорічного прибутку.