Відомо, що нещодавно європейські країни ухвалили рішення створити власні сили швидкого реагування у формі єврокорпусу чисельністю 60 тис. чоловік. Наразі в Європі немає власних військово-транспортних засобів, відтак вони оголосили тендер. У ньому також бере участь і американський літак С-17, однак, за словами Берда, «Руслани» спроможні перевозити вантажі вагою 120 тонн, що вдвічі переважає потужність американського транспортного літака. І найголовніше, придбання двох «Русланів» в оренду до 2007 року коштуватиме британському відомству 200 млн. фунтів стерлінгів. Щоб виконати роботу такого самого обсягу, потрібно чотири американських «Геркулеси» — С-17. А, врахувавши те, що вартість однієї такої машини становить 125 млн. фунтів стерлінгів, британська скарбниця може зекономити 300 млн фунтів стерлінгів, взявши в оренду Ан-124— 100 чи іншу його модифікацію.
Окрім цього, Берд в інтерв’ю «Гардіан» заявив, що «Сполучене Королівство та Європа мають можливість скористатися чудовою нагодою. Адже ці літаки дуже дешеві, зате і Велика Британія, і Європа можуть допомогти Україні та Росії, давши їм якісь замовлення». Щоправда, наразі невідомо, чи переважать у британському урядові аргументи щодо економічної вигоди оренди саме українських літаків. Відомо, що британські пілоти хочуть літати на американських літаках, а не українських. Кабінет міністрів залюбки купив би європейський транспортний літак «Аеробус», але той існує лише на креслярських схемах.
Військовий аташе Посольства України у Великій Британії полковник Олександр Чорногор теж поки що не певен у перемозі «Руслана». Він сказав кореспондентові «Дня», що навіть у разі позитивного для нас рішення у британському міністерстві оборони, угоди вартістю понад 400 млн. фунтів стерлінгів ухвалює ще урядовий комітет із питань оборони. І лише тоді стане відомо, чи готовий британський уряд платити зайвих 300 млн. фунтів стерлінгів за стратегічне партнерство зі Сполученими Штатами, чи все-таки діятиме, виходячи із власних інтересів.