Виявляється, що український телепродукт можна продати навіть «на папері». Після успіху мюзиклу «Вечори на хуторі поблизу Диканьки» (в якому, до речі, головні ролі виконували українські музиканти й актори) росіяни готові купувати якісний український продукт уже на стадії ідеї. Новий проект телеканалу «Інтер» «Сорочинський ярмарок» уже «замовлений». Про це розповів голова правління «Інтеру» Влад Ряшин, який учора побував у гостях у «Дня».
Загальнонаціональний канал не може дозволити собі бути вузькоспеціалізованим. Його аудиторія — вся країна. Цей чинник, як сказав Влад Ряшин, є визначальним у програмній політиці телеканалу. Тому в ефірі має бути і документалістика, і дискусійні проекти, і серіали власного виробництва. Для того щоб усе це було, необхідно перейти «від логіки заборон та обмежень до логіки розвитку». Йдеться про створення пільгових умов (симетричних сусідам) для виробників національного кіно- і телепродукту. Інакше Україні загрожує перетворення на «країну супутникових тарілок». Із необхідних, на думку Влада Ряшина, 2100 годин серіального продукту українські телеканали минулого року зробили близько 70.
Що таке національний інтерес на телебаченні? Як телеканал має «намір пережити» президентські вибори»? Що таке соціальна відповідальність телебачення? Чому росіяни підсіли на поїзд Вєрки Сердючки? Як зробити український телепродукт конкурентним на національному та зарубіжному ринку? Відповіді Влада Ряшина на ці й інші запитання читайте в одному з найближчих номерів «Дня».