Мабуть, це єдина балерина у світі, яка в такому солідному віці, а його Майя Михайлівна не тільки не приховує, а навпаки підкреслює, може дозволити собі подібне. У гала-концерті, присвяченому своєму ювілею, велику балерину публіка побачила в двох міні-балетах, створених спеціально для неї видатним хореографом Морісом Бежаром: в «Айседорі» на музику Франца Шуберта і нікому ще невідомому «Аве, Майя» на музику Баха-Гуно.
В концерті на сцені Большого театру Росії, де вона почала виступати з 1943 року і звідки її було передчасно вигнано, була, природно, класика, але більше — сучасної хореографії (список номерів ювілярка затвердила сама). А головною подією (крім, звичайно, виступу самої М.Плисецької) стала нова постановка балету «Кармен» на музику Бізе-Щедріна, хореографія Матса Ека та дві версії «Лебедя» Сен-Санса в хореографії Михайла Фокіна і за сучасною версією. Цей концерт став не тільки тріумфальним поверненням Майї Плисецької на сцену Большого театру, але й підтвердив відому тезу про те, що російський балет ХХ століття увійде в історію як балет Павлової, Уланової та Плисецької.
Iз творчістю М.Плисецької українська публіка знайома давно і добре (ймовірно, в пам’яті багатьох її останній торішній концерт у Києві) і не без підстав чекає на нові зустрічі. А припиняти свою гастрольну діяльність велика балерина не збирається. «Дуже багато цікавих пропозицій», — зізналась вона цими днями журналістам. З чим ми її й вітаємо.
Інф. «Дня»